Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorErdem, Barış
dc.date.accessioned2019-05-16T19:38:26Z
dc.date.available2019-05-16T19:38:26Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1304-8880
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/4904
dc.descriptionotheren_US
dc.description.abstractBu araştırmada, konaklama işletmelerinde kat hizmetleri yöneticilerinin hizmet kalitesine yönelik algılarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Çalışmanın ilk bölümünde, yazın incelemesi sunulmaktadır. Araştırma bulgularının sunulduğu ilerleyen kısımda ise, beş yıldızlı otel ve birinci sınıf tatil köyü türündeki toplam 92 konaklama işletmesinde, kat hizmetleri yöneticilerinin birimlerindeki hizmet kalitesine yönelik algısal yaklaşımları değerlendirilmektedir. Değerlendirme sonuçları, kalite algısında işletmenin sahiplik durumu, işletmenin faaliyet süresi ve cinsiyet gibi değişkenlerin farklılığa neden olabilmesine karşın, yöneticilerin kaliteye yönelik genel algılarının oldukça yüksek düzeyde olduğunu ortaya koymaktadır.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to determine the perceptions of the housekeeping managers about the service quality in hotels. A literature survey is conducted concerning the importance of the service quality in hotels and the role of the housekeeping management in service quality. In the research part, interviewes have been conducted with the housekeeping managers in 92 hotels. It has been determined that the housekeeping managers have quite positive perceptions about the service quality. However, significant differences have been observed between the ownership status and the activity period of the hotels, gender of the housekeeping managers and the perceptions about the service quality.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKonaklama İşletmelerien_US
dc.subjectKat Hizmetleri Yönetimien_US
dc.subjectHizmet Kalitesien_US
dc.subjectHotel Establismentsen_US
dc.subjectHousekeeping Managementen_US
dc.subjectService Qualityen_US
dc.titleKat hizmetleri yöneticilerinin hizmet kalitesi algıları: Konaklama işletmelerinde görgül bir araştırmaen_US
dc.title.alternativeThe perceptions of housekeping managers about the service quality in lodging firms: An empirical researchen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalÇukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.contributor.departmentTurizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksek Okuluen_US
dc.identifier.volume19en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage165en_US
dc.identifier.endpage182en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record