Browsing by Author "İzci, Çağrı"
Now showing items 1-5 of 5
-
Banka çalışanlarında tükenmişlik ve beş büyük kişilik özellikleri arasındaki ilişki:Bir alan araştırması
Süren, Seray; Örücü, Edip; İzci, Çağrı (2016)Çalışmada bireylerin kişilik özellikleri ve tükenmişlik düzeyleri tespit edilerek kişilik özelliklerinin tükenmişlik üzerindeki etkisi incelenmiştir. Çalışmanın söz konusu amacı doğrultusunda Eylül 2014-Mart 2015 tarihleri ... -
Hizmet oryantasyonluluk üzerinde duygusal zeka ve duygusal emek etkisinin transaksiyonel analiz ego durumları açısından incelenmesi: Bir alan araştırması
İzci, Çağrı (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Bir hizmetin değerlendirilmesinde iletişim becerisi önemli bir unsurdur. Müşteri ile etkileşimin yoğun olarak yaşandığı otellerde çalışanların iletişim gücü, hizmetin etkinliğini ortaya çıkarmaktadır. İletişim kalitesinin ... -
İnsan kaynakları bilgi sistemlerine (İKBS) ilişkin başarı değerlendirilmesi: Hizmet sektörü uygulaması
Uluköy, Metin; İzci, Çağrı (2014)Küreselleşmenin sınırları ortadan kaldırması ve bilgi teknolojilerinin hayal edilemediği hızda gelişmesi işletmeleri çağımızda küresel işletmeler haline getirmiştir. Bilgi ve teknolojinin bu kadar yaygın olmadığı dönemlerde ... -
Muhasebe verilerinin işletmelerin stratejik yönetim ve karar alma sürecinde kullanımı ve önemi
İzci, Çağrı (2014)Bilgi, iletişim ve üretim teknolojilerindeki değişme ve gelişmeler, işletmelerin üretim yapılarını buna bağlı olarak rekabet yapılar ını değiştirmiştir. İşletmeler, rekabetin olağanüstü boyutlara ulaştığı günümüz piyasasında ... -
Otel çalışanları açısından duygusal zekanın örgütsel vatandaşlık davranışı üzerindeki etkisi
Örücü, Edip; İzci, Çağrı (2015)Çalışmanın amacı otel çalışanlarının duygusal zekaları ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişkiyi belirleyerek duygusal zekalarının örgütsel vatandaşlık davranışları üzerindeki etkilerini analiz etmektir. ...