Browsing by Author "Curkan, Samet Can"
Now showing items 1-2 of 2
-
Genişletilmiş online alışveriş kabul modeli (GOAKM) ile yerli turistlerin internet üzerinden tatil satınalma davranışlarının belirlenmesi ve kültürün etkisi
Curkan, Samet Can (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bilgi teknolojilerinde yaşanan gelişmeler her sektörü olduğu gibi turizm sektörünü de etkilemektedir. Internet tabanlı ürün ve servislerin yaygınlaşmasıyla birlikte tüketiciler klasik alışveriş yöntemlerinden uzaklaşmaya ... -
Sosyal medya ve turizm: Türkiye'deki turistik destinasyonların değerlendirilmesi
Curkan, Samet Can (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Internetin gelişmesiyle beraber Web 2.0 teknolojilerinin oluşumu sosyal medya denilen bir platformu ortaya çıkarmıştır. Sosyal medyanın hızlı bir şekilde artan gücü sayesinde tüketiciler de, işletmeler de bu platformu etkin ...