Browsing by Author "Doğan, Öykem"
Now showing items 1-2 of 2
-
Marka aşkının öncülleri ve sonuçları üzerine bir araştırma
Doğan, Öykem (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Artan rekabet koşulları firmalar için hem yeni müşteriler kazanmayı hem de mevcut müşteriyi elde tutmayı çok önemli bir hale getirmiştir. Çünkü markalar bir yandan müşteri kazanırken, diğer yandan müşteri kaybetmeleri ... -
Marka aşkının öncülleri ve sonuçları: Akıllı telefon ürünü özelinde bir araştırma
Özbek, Volkan; Koç, Fatih; Doğan, Öykem (YUSEN, 2020)Bu çalışmanın amacı, tüketicilerin markaya olan güveni, markanın yenilikçiliğine olan inancı ve ilgilenim düzeylerinin marka aşkı üzerindeki etkisini tespit etmek ve marka aşkının marka sadakati, müşteri memnuniyeti ve ...