Browsing by Author "Nart, Sima"
Now showing items 1-9 of 9
-
Algılanan hizmet kalitesinin müşteri değerlendirme sürecine yansımaları ve sadakat üzerindeki etkisi: Havayolu endüstrisinden bulgular
Nart, Sima (2006)Uzun dönemli pazar başarısı ve sürdürülebilir bir rekabet avantajı elde etme açısından tüm işletmeler müşterileri ile ilişkilerini geliştirmeyi ve kendilerini müşterilerinin gözünde vazgeçilmez hale getirmeyi amaçlamaktadırlar. ... -
Bağlılık öncüllerinin KOBİ bankacılığı pazarındaki fonksiyonelliği ve müşteri bağlılığına yansımaları
Solmaz, Kenan (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)İnsan ilişkisinin olduğu her ticari ilişkide az yada çok var olan ve en özet haliyle, müşteri ilişkilerinin oluşturulması ve geliştirilmesi olarak tanımlanabilen ilişkisel pazarlama kavramının pazarlama literatürüne girişi ... -
Endüstriyel müşteri sadakati: Müşterinin değer algılaması ve değer odaklılık düzeyinin rolü -GSM sektöründen bir örnek
Kanıbir, Hüseyin; Nart, Sima (2008)Bu çalışma, endüstriyel pazarlarda müşteri sadakati ile müşterinin değer algdaması arasındaki ilişkiyi analiz etmektedir. Ayrıca endüstriyel müşterinin değer algılamasının, müşterinin "değer-odaklı" olup olmaması ile ... -
İlişkisel pazarlama çerçevesinde müşteri değeri yaratmanın önemi: Bankacılık sektöründe bir araştırma
Şendur, Funda (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Sanayi, teknoloji ve diğer alanlardaki hızlı gelişmelerle işletmeler arasındaki rekabet giderek artmıştır. İşletmeler müşterilerin gözünde diğer işletmelerden farklı olmaya çalışmakta; bunun sonucunda çeşitli pazarlama ... -
İşlevsel bir pazarlama aracı olarak yıkama ve bakım etiketleri (kadın tüketicilerin bakım etiketi ve sembollerini algılama davranışları)
Saydan, Reha; Kanıbir, Hüseyin; Nart, Sima (2006)Konfeksiyon ürünlerinin üzerine iliştirilen tanımlayıcı etiketler mamullerin hangi yarı mamullerden yapıldığını, giysinin beden ölçüsünü, bakım yapılırken dikkat edilmesi gereken hususlar ile üreticinin adını ve adresini ... -
Online tüketimi teşvik: Sanal ortamda tüketici ikna süreci ve belirleyicileri
Saydan, Reha; Nart, Sima (2009)İnternetin bir satış ve pazarlama mecrası olarak işletmelere sunduğu avantajlar belirgin olmakla birlikte, burada asıl sorun; "yeni çağın yeni tüketicileri" olarak adlandırılabilecek olan internet kullanıcılarının fiziksel ... -
Recovery from crisis for Turkish firms: Synergistic action between foreign policy and marketing process
Kanıbir, Hüseyin A.; Nart, Sima; Saydan, Reha (Elsevier Science Bv, 2011)Global economic crises and recession periods radically change the nature of markets due to the shifts in the behaviors of individuals and firms. Market players engaged in international trade have been affected unfavorably ... -
Sanal mağaza atmosferini etkileyen özellikler ve tüketici tercihleri üzerindeki rolü: Online tüketiciler üzerine bir araştırma
Adıgüzel, Alpay Talip (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Geçtiğimiz yüzyılda birçok perakende mağazacılık formatı hayatımıza girdi ancak, yeni yüzyılla birlikte yeni bir tür perakende alışveriş şekli olan, internet üzerinden alışveriş (sanal alışveriş) diğerlerini tehdit etmeye ... -
Tüketicilerin online hizmet sağlıyıcıları kabul sürecinin belirleyicileri: Bankacılık sektöründe bir araştırma
Çelik, Evrim (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Bu çalışmada online bankacılık hizmetlerinin müşteriler tarafından kabul (benimseme) sürecini belirleyen etkenler ve online bankacığın kullanımını etkileyen faktörlerin neler olduğu analiz edilmeye çalışılmıştır. Bu amaçla ...