Browsing by Author "Saydan, Reha"
Now showing items 1-5 of 5
-
Global pazarlamada toplumsal kültür farklılıklarının önemi (çokuluslu şirket ve yerel kültür örnekleri)
Saydan, Reha; Kanıbir, Hüseyin (2007)Global pazarlarda faaliyet gösteren işletmelerin başarısındaki en önemli faktör, hedef alınan dış pazarlarda, ihtiyaçların karşılanma biçiminin ve talep edilecek mal ve hizmetlerin neler olduğunun bilinmesidir. Bu çalışma, ... -
İşlevsel bir pazarlama aracı olarak yıkama ve bakım etiketleri (kadın tüketicilerin bakım etiketi ve sembollerini algılama davranışları)
Saydan, Reha; Kanıbir, Hüseyin; Nart, Sima (2006)Konfeksiyon ürünlerinin üzerine iliştirilen tanımlayıcı etiketler mamullerin hangi yarı mamullerden yapıldığını, giysinin beden ölçüsünü, bakım yapılırken dikkat edilmesi gereken hususlar ile üreticinin adını ve adresini ... -
Online tüketimi teşvik: Sanal ortamda tüketici ikna süreci ve belirleyicileri
Saydan, Reha; Nart, Sima (2009)İnternetin bir satış ve pazarlama mecrası olarak işletmelere sunduğu avantajlar belirgin olmakla birlikte, burada asıl sorun; "yeni çağın yeni tüketicileri" olarak adlandırılabilecek olan internet kullanıcılarının fiziksel ... -
Recovery from crisis for Turkish firms: Synergistic action between foreign policy and marketing process
Kanıbir, Hüseyin A.; Nart, Sima; Saydan, Reha (Elsevier Science Bv, 2011)Global economic crises and recession periods radically change the nature of markets due to the shifts in the behaviors of individuals and firms. Market players engaged in international trade have been affected unfavorably ... -
Üniversiteli tüketicilerin 'çevreci tüketim' tutumları ve satın alma davranışlarına etkileri
Kanıbir, Hüseyin; Saydan, Reha (2007)Bu çalışma, tüketicilerin 'çevreci tüketime' yönelik tutumlarını oluşturan yapıyı incelemektedir. Tüketim toplumundan 'çevreci tüketim toplumu'na geçiş, ancak, çevreci tüketicilerle mümkün olabilecektir. Bu çalışmada çevreci ...