Search
Now showing items 1-6 of 6
Hizmet kalitesinin bir unsuru olarak atmosferin müşteri sadakati üzerine etkisi: Bozcaada'daki otellerde konaklayan yerli turistler üzerinde bir araştırma
(Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)
Hizmet kalitesinin bir unsuru olarak atmosferin, müşteri sadakati oluşturmada önemli bir rol oynadığı kabul edilmektedir. Turistlerin ilk algılamaları üzerinde etkili olan atmosfer, hizmet kalitesi ve müşteri sadakatini ...
Tüketicilerin kişilik özellikleri, risk algıları ve yeniden satın alma davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi: Otel işletmelerinde bir araştırma
(Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Tüketici davranışlarındaki temel problemlerden biri tercihtir. Tüketiciler satın alma tercihleri yaparken tereddüde düşmekte ve bir takım riskler algılamaktadırlar. İşletmelerin temel sorumluluklarından biri ise, tüketicilerin ...
Otellerde yıldız sisteminin işlevselliğinin müşteri görüşleri ışığında değerlendirilmesi
(Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Otellerin sınıflandırılması için kullanılan yıldız sistemi tüketicilere otellerin nitelikleri hakkında fikir vermektedir. Otellerin yıldız sayıları sahip oldukları ilave hizmetlere bağlı olarak yükselirken, her otelde ...
Helal konseptli otellerin girişimciliği ve yönetimi üzerine bir araştırma
(Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Seyahat eden Müslüman sayısının dünya çapında artış göstermesiyle birlikte, helal turizm pazarının önemli bir potansiyele ulaştığı farklı araştırmalarda vurgulanmıştır. Pazarın bu önemi doğrultusunda, helal turizmin farklı ...
İş-aile çatışması ve iş stresinin yaşam kalitesine etkisi: Büyük ölçekli otel mutfak çalışanları üzerine bir araştırma
(Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)
Mutfak çalışanlarının iş-aile çatışmaları, iş stresleri ve yaşam kalitesi düzeyleri, hizmet vermiş oldukları otel işletmelerinin misafirleri açısından oldukça önemlidir. Misafirler, aşçılar sayesinde ülkenin bilinen veya ...
Aşçıların beş faktör kişilik özellikleri, bireysel inovasyon davranışı ilişkisi: Bursa örneği
(Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Turistlerin satın alma davranışlarını etkileyen faktörler incelendiğinde daha çok içsel faktörler olduğu bir başka deyişle turistlerin kültürel, sosyal, kişisel ve psikolojik faktörleri kullanarak ve/ya yorumlayarak bir ...