Search
Now showing items 1-5 of 5
Endüstriyel müşteri sadakati: Müşterinin değer algılaması ve değer odaklılık düzeyinin rolü -GSM sektöründen bir örnek
(2008)
Bu çalışma, endüstriyel pazarlarda müşteri sadakati ile müşterinin değer algdaması arasındaki ilişkiyi analiz etmektedir. Ayrıca endüstriyel müşterinin değer algılamasının, müşterinin "değer-odaklı" olup olmaması ile ...
Online tüketimi teşvik: Sanal ortamda tüketici ikna süreci ve belirleyicileri
(2009)
İnternetin bir satış ve pazarlama mecrası olarak işletmelere sunduğu avantajlar belirgin olmakla birlikte, burada asıl sorun; "yeni çağın yeni tüketicileri" olarak adlandırılabilecek olan internet kullanıcılarının fiziksel ...
İşlevsel bir pazarlama aracı olarak yıkama ve bakım etiketleri (kadın tüketicilerin bakım etiketi ve sembollerini algılama davranışları)
(2006)
Konfeksiyon ürünlerinin üzerine iliştirilen tanımlayıcı etiketler mamullerin hangi yarı mamullerden yapıldığını, giysinin beden ölçüsünü, bakım yapılırken dikkat edilmesi gereken hususlar ile üreticinin adını ve adresini ...
Algılanan hizmet kalitesinin müşteri değerlendirme sürecine yansımaları ve sadakat üzerindeki etkisi: Havayolu endüstrisinden bulgular
(2006)
Uzun dönemli pazar başarısı ve sürdürülebilir bir rekabet avantajı elde etme açısından tüm işletmeler müşterileri ile ilişkilerini geliştirmeyi ve kendilerini müşterilerinin gözünde vazgeçilmez hale getirmeyi amaçlamaktadırlar. ...
Recovery from crisis for Turkish firms: Synergistic action between foreign policy and marketing process
(Elsevier Science Bv, 2011)
Global economic crises and recession periods radically change the nature of markets due to the shifts in the behaviors of individuals and firms. Market players engaged in international trade have been affected unfavorably ...