Search
Now showing items 1-4 of 4
Üniversiteli tüketicilerin 'çevreci tüketim' tutumları ve satın alma davranışlarına etkileri
(2007)
Bu çalışma, tüketicilerin 'çevreci tüketime' yönelik tutumlarını oluşturan yapıyı incelemektedir. Tüketim toplumundan 'çevreci tüketim toplumu'na geçiş, ancak, çevreci tüketicilerle mümkün olabilecektir. Bu çalışmada çevreci ...
Endüstriyel müşteri sadakati: Müşterinin değer algılaması ve değer odaklılık düzeyinin rolü -GSM sektöründen bir örnek
(2008)
Bu çalışma, endüstriyel pazarlarda müşteri sadakati ile müşterinin değer algdaması arasındaki ilişkiyi analiz etmektedir. Ayrıca endüstriyel müşterinin değer algılamasının, müşterinin "değer-odaklı" olup olmaması ile ...
Global pazarlamada toplumsal kültür farklılıklarının önemi (çokuluslu şirket ve yerel kültür örnekleri)
(2007)
Global pazarlarda faaliyet gösteren işletmelerin başarısındaki en önemli faktör, hedef alınan dış pazarlarda, ihtiyaçların karşılanma biçiminin ve talep edilecek mal ve hizmetlerin neler olduğunun bilinmesidir. Bu çalışma, ...
İşlevsel bir pazarlama aracı olarak yıkama ve bakım etiketleri (kadın tüketicilerin bakım etiketi ve sembollerini algılama davranışları)
(2006)
Konfeksiyon ürünlerinin üzerine iliştirilen tanımlayıcı etiketler mamullerin hangi yarı mamullerden yapıldığını, giysinin beden ölçüsünü, bakım yapılırken dikkat edilmesi gereken hususlar ile üreticinin adını ve adresini ...