Browsing İşletme-Makale Koleksiyonu by Author "Nart, Sima"
Now showing items 1-4 of 4
-
Algılanan hizmet kalitesinin müşteri değerlendirme sürecine yansımaları ve sadakat üzerindeki etkisi: Havayolu endüstrisinden bulgular
Nart, Sima (2006)Uzun dönemli pazar başarısı ve sürdürülebilir bir rekabet avantajı elde etme açısından tüm işletmeler müşterileri ile ilişkilerini geliştirmeyi ve kendilerini müşterilerinin gözünde vazgeçilmez hale getirmeyi amaçlamaktadırlar. ... -
Endüstriyel müşteri sadakati: Müşterinin değer algılaması ve değer odaklılık düzeyinin rolü -GSM sektöründen bir örnek
Kanıbir, Hüseyin; Nart, Sima (2008)Bu çalışma, endüstriyel pazarlarda müşteri sadakati ile müşterinin değer algdaması arasındaki ilişkiyi analiz etmektedir. Ayrıca endüstriyel müşterinin değer algılamasının, müşterinin "değer-odaklı" olup olmaması ile ... -
İşlevsel bir pazarlama aracı olarak yıkama ve bakım etiketleri (kadın tüketicilerin bakım etiketi ve sembollerini algılama davranışları)
Saydan, Reha; Kanıbir, Hüseyin; Nart, Sima (2006)Konfeksiyon ürünlerinin üzerine iliştirilen tanımlayıcı etiketler mamullerin hangi yarı mamullerden yapıldığını, giysinin beden ölçüsünü, bakım yapılırken dikkat edilmesi gereken hususlar ile üreticinin adını ve adresini ... -
Online tüketimi teşvik: Sanal ortamda tüketici ikna süreci ve belirleyicileri
Saydan, Reha; Nart, Sima (2009)İnternetin bir satış ve pazarlama mecrası olarak işletmelere sunduğu avantajlar belirgin olmakla birlikte, burada asıl sorun; "yeni çağın yeni tüketicileri" olarak adlandırılabilecek olan internet kullanıcılarının fiziksel ...