Yazar "Akgül, Cansen Can" için listeleme
-
Müşterilerin sürdürülebilir termal turizm ve hizmet kalitesi algıları ile genel memnuniyet düzeyi ilişkisi: Gönen örneği
Akgül, Cansen Can (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Termal otel işletmelerinde, müşterilerin sürdürülebilir turizm algılarının ve otelde sunulan hizmetlerin kalite düzeyinin değerlendirilmesi, termal otel yöneticilerine, müşteri memnuniyeti ile ilgili önemli bilgiler ... -
Termal konaklama işletmelerinde müşteri memnuniyetine etki eden unsurlar "Gönen kaplıcaları örneği"
Araştırmanın Amacı: Bu araştırmanın amacı; Gönen'de bulunan termal konaklama işletmelerinde konaklayan müşterilerin, aldıkları hizmetlerden memnun olup olmadığını ortaya çıkararak, turistik ürünleri oluşturan unsurlardan, ...