Browsing by Author "Korkmaz, Halil"
Now showing items 1-2 of 2
-
Müşteri memnuniyetinde kano modeli: Türkiye'deki havayolu yolcuları örneği
Korkmaz, Halil (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Küreselleşmenin yarattığı yoğun rekabet ortamında işletmeler için en önemli husus, sahip olduğu müşterilerin memnuniyetini sağlamaktır. Bu çerçevede işletmeler, sundukları mal ve hizmetlerin kalitesinde müşteri ihtiyaç ve ... -
Turizm işletmelerinde insan kaynakları seçim süreci ve kariyer günleri
Şahin, Bayram; Kafa, Neşe; Korkmaz, Halil (Türk Dünyası Araştırmaları Vakfı, 2021)Günümüz rekabet koşullarında işletmelerin etkinlik ve verimliliği nitelikli personel istihdamına bağlıdır. Bunun için işletmeler üniversitelerde düzenlenen kariyer günleri ile nitelikli personel ihtiyacını temin etmeye ...