Browsing by Author "Kumaş, Gözde"
Now showing items 1-3 of 3
-
Elektronik ağızdan ağıza pazarlama (-e WOM) kapsamında Balıkesir’deki yiyecek-içecek işletmelerine yönelik yorumların değerlendirilmesi: Tripadvisor örneği
Kumaş, Gözde; Avcıkurt, Cevdet; Doğdubay, Murat (Detay Yayıncılık, 2024)Elektronik ağızdan ağıza pazarlama, internet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte popüler olan bir pazarlama tekniğidir. Bu pazarlama tekniği, müşteriler için herhangi bir konu hakkında hızlıca bilgi toplama ve fikir ... -
Gençlik turizmi ve festival turizmi ilişkisi bağlamında TEKNOFEST’e yönelik yorumların analizi
Kumaş, Gözde; Doğdubay, Murat; Avcıkurt, Cevdet (Gülay Börekçi, 2024)Bu araştırmanın amacı, bir festival çeşidi olan TEKNOFEST’e yönelik yapılan yorumların gençlik turizmi ve festival turizmi ilişkisi bağlamında irdelenmesidir. Bu kapsamda Ankara, İzmir ve İstanbul illerinde düzenlenen ... -
Yöresel gastronomik öğelerin marka değerinin oluşturulmasında ürün farkındalığının rolü: Balıkesir yöresi manda ürünleri örneği
Kumaş, Gözde; Avcıkurt, Cevdet; Sarıoğlan, Mehmet; Bilgili, Bilsen (Katip Çelebi Üniversitesi, 2024)Özet Bilgisi Yok.