Yazar "Nazlı, Serap" için listeleme
-
Akran yardımcılığı müdahalesinin etkililiği: Balıkesir Karesi İlköğretim Okulu örneği
Uysal, Derya (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Araştırmanın amacı ilköğretim ikinci kademede akran yardımcılığı müdahalesinin okulun kapsamlı gelişimsel rehberlik programına, öğrencilere ve akran yardımcılarının kendisine yararlı bir müdahale olup olmadığını incelemektir. ... -
Alabayır İlköğretim Okulu birinci sınıf öğrencilerinin sosyal gelişimlerinde sınıf rehberliğinin etkisi: Van-Alabayır Köyü örneği
Büyükışık, Gülgün (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Bu çalışmada, bir köy ilköğretim okulunda sınıf rehberliği müdahalesinin etkiliği test edilmek amacıyla yapılmıştır. Çalışma Van iline bağlı Alabayır Köyünde bulunan Alabayır İ.Ö.O. 1. sınıf öğrencileri ile yapılmıştır. ... -
Okul yöneticilerinin rehberlik ve psikolojik danışma hizmetini algılamaları
Nazlı, Serap (2007)Problem Durumu: Okulların bilgi toplumunda yerlerini alabilmeleri için, bilgi toplu- munun sahip olduğu değerleri benimsemesi ve uygulaması, yetiştirdiği ve çalıştır- dığı personelin de buna paralel olarak değişmesi önem ... -
Sınıf içi rehberlik etkinliklerinin öğrencilerin verimli ders çalışma alışkanlıkları üzerindeki etkisi
Avcı, Yağmur (Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)Bilgi ve teknolojinin hızlı bir şekilde ilerlediği dünyada, toplumun ve bireylerin ihtiyaçları da değişmektedir. Bireylerin gelişen teknolojiye uyum sağlayabilmeleri ve bilgi birikimi elde edebilmeleri için nitelikli bir ... -
Sınıf rehberliği öğrenme yaşantılarının düzenlenmesi
Nazlı, Serap (2006)Bu makalenin amacı, sınıf rehberliği etkinlikleri programının dördüncü öğesi olan eğitim-öğretim durumları öğesi ile ilgili bir öneri sunmaktır. Makalede yapılandırmacı yaklaşıma göre sınıf rehberliği etkinliklerinin öğretim ...