Yazar "Sarıtaş, Mustafa Tuncay" için listeleme
-
Biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik tutumları
Bu çalışmanın amacı, biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik tutumlarını belirlemektir. Çalışma, 2009-2010 eğitim-öğretim yılı güz döneminde Balıkesir Üniversitesi Necatibey ... -
Derslerin uzaktan eğitim yoluyla verilmesiyle ilgili öğretim elemanı ve öğrenci görüşleri Balıkesir Üniversitesi örneği
Erfidan, Ali (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)Bu çalışmada, Balıkesir Üniversitesi bünyesinde asenkron ortak derslerin uzaktan eğitim tasarım ve geliştirme süreçleri ile bu süreçler hakkındaki son kullanıcılar olan öğrencilerin ve görev alan öğretim elemanlarının ... -
Evaluating and monitoring the learning progress: Learning analytics
Sarıtaş, Mustafa Tuncay; Ünsal, Elif (Sakarya University, 2015)Within educational society, metrics and grades (e.g., standardized-tests) are commonly being employed to assess the knowledge, skills and educational achievement that can be measured according to specific criteria or ... -
Kodlama ve robotik öğretimi üzerine bir durum çalışması
Erten, Emine (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)Bu çalışmada kodlama ve robotik öğretimi konusunda ortaokul 5,6 ve 7. sınıf öğrencilerinin, Bilişim Teknolojileri ve Yazılım öğretmenlerinin, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi öğretmen adaylarının görüşleri alınmış ... -
Nitel veri analizinde bilgisayar kullanımı: bir betimsel içerik analizi (2011-2016)
Nitel veri analiz süreci zaman alıcı, yoğun ve kapsamlı çalışmayı gerektiren yorucu bir süreçtir. Bu süreçte kullanılan bilgisayar yazılımları, farklı yöntemlerle toplanmış verileri organize etme, bunları kategorilere ... -
Oyunlaştırma yöntemiyle tasarlanan kodlama eğitimi ile öğrencilerin hesaplamalı düşünme becerileri ve kodlamaya ilişkin öz-yeterlik algılarının incelenmesi
Serim, Elif Ünsal (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)Araştırmada soyut kavramların mevcut olduğu kodlama dersinin oyunlaştırılarak işlenmesinin öğrencilerin kodlama dersine yönelik öz-yeterlik algılarına, hesaplamalı düşünme ve hesaplamalı düşünme alt becerilerine etkisinin ... -
Öğretmenlerin STEM eğitimine yönelik görüşlerinin ve derslerine uygulamalarının araştırılması
Alkılınç, Sefa (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)Bu araştırma, STEM hizmet-içi eğitimlere yönelik öğretmen görüşlerini ortaya çıkarmak ve STEM‟in derslere entegrasyonuna ilişkin öğretmen görüşlerini tespit etmek amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın örneklemini 51 öğretmen ... -
Systematic literature review on the use of metaverse in education
Sarıtaş, Mustafa Tuncay; Topraklıkoğlu, Kıvanç (Int Soc Technology Education & Science-Istes, 2022)Metaverse is a concept that has existed in our lives for years. However, it has become widely known by gaining new meanings thanks to the developments in blockchain and virtual reality technologies and the marketing ... -
Ters yüz öğrenme ortamlarında öğrencilerin akademik başarılarının ve öz-düzenleyici öğrenme becerilerinin araştırılması
Ök, Süleyman (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)Bu çalışmada, ters yüz sınıf modeliyle hazırlanan programlama dili dersinin öğrencilerin akademik başarısına etkisi ile öz-düzenleyici öğrenme becerilerini etkileyen faktörlere (öz-yeterlik, kaygı, memnuniyet, etkileşimli ... -
Turkish adaptation of instrument for assessing undergraduate students’ perceptions of faculty knowledge in technology-supported class environments
This study is aimed at adapting an instrument for “Assessing College Students’ Perceptions of Faculty Knowledge in Technology-Supported Class Environments” developed by Shih and Chuang (2013) into Turkish by conducting ...