Yazar "Yurdakul, Bünyamin" için listeleme
-
Bilişötesi ve yapılandırmacı öğrenme çevreleri
Yurdakul, Bünyamin (2005)Bu çalışmada, öncelikle bilişötesi kavramı ve bileşenleri kuramsal bağlamda ele alınmış; daha sonra bireylere üst düzey düşünme ve öğrenen özelliklerini kazandırmada, anlamlı öğrenmenin oluşmasında, akademik başarının ... -
Eğitimde davranışçılıktan yapılandırmacılığa geçiş için bilgi, gerçeklik ve öğrenme olgularının yeniden anlamlandırılması
Yurdakul, Bünyamin (2004)Bu çalışmada, öncelikle yapılandırmacılığın tarihsel süreçte gelişimine, daha sonra pozitivizm ve pozitivizm ötesi paradigmalarda bilgi, gerçeklik ve öğrenme olgularının nasıl açıklandığına değinilmiştir. Yapılandırmacılık ... -
İlköğretim fen ve teknoloji öğretimi programı 7.sınıf insan ve çevre ünitesinin uygulama süreçlerinde oluşan içeriğin bilimsel süreç becerilerinin gelişimine katkısı
Şahin, Selin (Yavuz) (Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2009)Bu çalışmada ilköğretim Fen Ve Teknoloji Dersi 7.sınıf "İnsan ve Çevre" ünitesinin etkinliklerinde kazanılması gereken bilimsel süreç becerileri incelenmiştir. Ünitenin etkinliklerinde yer alan bilimsel süreç becerilerinin ... -
Ortaöğretim kurumlarındaki eğitsel kol etkinliklerinin değerlendirilmesi
Kiraz, Ercan; Yurdakul, Bünyamin; Kiraz, Mehtap (2002)Okulların en önemli işlevlerinden biri de sosyal açıdan iyi gelişmiş, kendine güveni olan, deneyimlerini ve bilgisini paylaşabilen ve iyi iletişim becerilerine sahip bireyler yetiştirmektir. Öğrencilerin bu becerileri ... -
Seventh grade science and technology course evaluation activities in the unit of human and environment according to the science process skills
Bu çalışmada 7.sınıf İnsan Ve Çevre ünitesinin uygulama süreçlerinde öğrenciler tarafından oluşturulan öğrenme ürünleri sonucunda elde edilen bilimsel süreç becerileri kazanımları ile programda kazanılması öngörülen bilimsel ...