Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorBattal, Nevzat
dc.contributor.authorSayın, Ender
dc.date.accessioned2019-12-30T08:36:40Z
dc.date.available2019-12-30T08:36:40Z
dc.date.issued2002en_US
dc.date.submitted2002
dc.identifier.citationSayın, Ender. Lise 1 matematik dersinin program tasarısı. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2002.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/10351
dc.descriptionBalıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractBu çalışmada, lise birinci sınıf Matematik dersi program tasarısı Benjamin S. Bloom'un "Tam Öğrenme Modeli" esas alınarak hazırlanmıştır. Bu çalışma sırasıyla şu aşamalardan oluşmaktadır: Halen kullanılmakta olan Lise Birinci Sınıf Matematik dersi program tasarısı incelenerek değerlendirilmiştir. Lise birinci sınıf Matematik dersi program tasarısı ile ilgili çeşitli kaynaklar taranmıştır. Tasarının altı ünitesi belirlenmiş ve her bir ünitenin alt başlıkları saptanmıştır. Her ünitenin içerik analizleri yapılmıştır. Analiz sonucunda saptanan davranışlar arasında aşamalılık ilişkileri kurulmuştur. Ünitelerin hedef davranışlarını öğrenciye kazandırmaya yönelik planlar hazırlanmıştır. Ünitelerdeki hedef davranışların kazanılıp kazanılmadığını saptamaya yönelik izleme testleri hazırlanmıştır.en_US
dc.description.abstractIn this study, the curriculum design of the High School's first grade Mathematics Course has been prepared in accordance with Benjamin S. Bloom's Mastery Learning Model. The procedures through the study were conducted as follows: The existing curriculum design of the High School's first grade Mathematics course was reviewed and evaluated. Literature regarding the curriculum design of the High School's first grade Mathematics course was reviewed. The six units of the design were identified and sub-units for each unit were determined. Content analysis was conducted for each unit. Sequential relations among the behaviors were determined and content analysis was set up through the behaviors aimed. Unit plans were prepared in order to make students gain the intended behaviors. Formative tests were prepared to find out whether the units' behavioral objectives were accomplished by the students.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherBalıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectLise Birinci Sınıf Matematik Dersien_US
dc.subjectMatematik Eğitimien_US
dc.subjectProgram Tasarısıen_US
dc.subjectHigh School First Grade Mathematics Courseen_US
dc.subjectMathematics Educationen_US
dc.subjectCurriculum Designen_US
dc.titleLise 1 matematik dersinin program tasarısıen_US
dc.title.alternativeThe Curriculum design for lycee 1 mathematics lessonen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster