Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.advisorYıldırır, Hasene Esra
dc.contributor.authorÇetin, Büşra
dc.date.accessioned2023-03-22T10:38:41Z
dc.date.available2023-03-22T10:38:41Z
dc.date.issued2023en_US
dc.date.submitted2023
dc.identifier.citationÇetin, Büşra. Fen bilgisi ve kimya ders kitaplarındaki kimyasal gösterimlerin analizi. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2023.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/12949
dc.descriptionBalıkesir Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractBu çalışmada, ortaokul fen bilgisi ve lise kimya ders kitaplarındaki kimyasal gösterimlerin analizi amaçlanmıştır. Çalışma da doküman incelemesi yapılarak ortaokul fen bilgisi kitaplarının kimya ünitelerindeki ve lise kimya ders kitaplarındaki kimyasal gösterimler analiz edilmiş, sınıf bazında karşılaştırılmıştır. Veri toplama aracı olarak ortaokul fen bilimleri ve lise kimya ders kitapları kullanılmıştır. Gösterimler Gkitzia, Salta ve Tzougraki (2011)'in geliştirdiği ölçütler ve Akaygün (2018)‟ün belirlediği iki ölçüte (süreç ve yapı) göre analiz edilmiştir. ...en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherBalıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKimyasal Gösterimen_US
dc.subjectMakroskobik Gösterimen_US
dc.subjectAltmikroskobik Gösterimen_US
dc.subjectSembolik Gösterimen_US
dc.subjectDers Kitabıen_US
dc.subjectChemical Representationen_US
dc.subjectMacroscopic Representationen_US
dc.subjectSubmicroscopic Representationen_US
dc.subjectSymbolic Representationen_US
dc.subjectTextbooken_US
dc.titleFen bilgisi ve kimya ders kitaplarındaki kimyasal gösterimlerin analizien_US
dc.title.alternativeThe analysis of chemical representations in science and chemistry textbooksen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentFen Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record