Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÇanakçı, Ahmet Ali
dc.contributor.authorBakırlı, Emrah
dc.date.accessioned2024-11-28T09:00:16Z
dc.date.available2024-11-28T09:00:16Z
dc.date.issued2024en_US
dc.date.submitted2024
dc.identifier.citationBakırlı, Emrah. Manevi danışmanların gençlik ve spor bakanlığı yurtlarında yürüttükleri din-ahlak-değer eğitimi uygulamalarına bakışı: Balıkesir örneği. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2024.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/15330
dc.descriptionBalıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Felsefe ve Din Bilimleri Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractBu çalışmada Diyanet İşleri Başkanlığı'nın Gençlik ve Spor Bakanlığı'na bağlı yurtlarda yürüttüğü manevi danışmanlık ve rehberlik faaliyetleri ile gerçekleştirilen din-ahlak-değer eğitimi uygulamaları ele alınmıştır. Bu kapsamda Diyanet İşleri Başkanlığı personelinin Gençlik ve Spor Bakanlığı Yurtları'nda gerçekleştirdiği din-ahlak-değer eğitimi uygulamaları betimsel olarak değerlendirilmiştir. Çalışma beş ana bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde giriş, ikinci bölümde kuramsal çerçeve, üçüncü bölümde yöntem, dördüncü bölümde bulgular ve yorumlar yer almakta; en son bölümü ise sonuç ve öneriler oluşturmaktadır. Araştırmanın amacı, Diyanet İşleri Başkanlığı ve Gençlik ve Spor Bakanlığı arasında imzalanan işbirliği protokolü kapsamında Gençlik ve Spor Bakanlığı Yurtları'nda Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından görevlendirilen manevi danışmanların yurtlarda gerçekleştirdiği etkinliklerin ve din-ahlak-değer eğitimi faaliyetlerinin betimsel olarak niteliğini ortaya koymaktır.en_US
dc.description.abstractThis study addresses the spiritual counseling and guidance activities and religious-moral-value education practices carried out by the Presidency of Religious Affairs in dormitories affiliated with the Ministry of Youth and Sports. In this context, the religious-moral-value education practices carried out by the Presidency of Religious Affairs personnel in the dormitories of the Ministry of Youth and Sports were evaluated descriptively. The study consists of five main sections. The first section includes the introduction, the second section includes the theoretical framework, the third section includes the method, the fourth section includes the findings and interpretations; and the last section includes the conclusion and recommendations. The aim of the research is to descriptively reveal the nature of the activities and religious-moral-value education activities carried out by the spiritual counselors assigned by the Presidency of Religious Affairs in the dormitories of the Ministry of Youth and Sports within the scope of the cooperation protocol signed between the Presidency of Religious Affairs and the Ministry of Youth and Sports.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherBalıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectManevi Danışmanen_US
dc.subjectDin-Ahlak-Değer Eğitimien_US
dc.subjectEtkinliken_US
dc.subjectYurten_US
dc.subjectBalıkesiren_US
dc.subjectSpiritual Counseloren_US
dc.subjectReligion-Morality-Value Educationen_US
dc.subjectEventen_US
dc.subjectDormitoryen_US
dc.titleManevi danışmanların gençlik ve spor bakanlığı yurtlarında yürüttükleri din-ahlak-değer eğitimi uygulamalarına bakışı: Balıkesir örneğien_US
dc.title.alternativeSpiritual counselors' perspective on religious-moral-values education practices carried out in the dormitories of the ministry of youth and sports: the example of Balikesiren_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster