Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorEkici, Güner
dc.contributor.authorKaraduman, İlkay
dc.date.accessioned2016-01-20T07:40:28Z
dc.date.available2016-01-20T07:40:28Z
dc.date.issued2001
dc.date.submitted2001en
dc.identifier.citationKaraduman, İlkay. İnternette pazarlama. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/1861
dc.descriptionBalıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractBu çalışma, hızla gelişen bilişim teknolojilerinin, pazarlama sektörüne yaptığı etkilerle ilgilidir. Bilişim teknolojilerindeki gelişmeler klasik pazarlama anlayışının yanı sıra daha modern bir anlayış içeren internette pazarlama kavramının ortaya çıkmasını sağlamıştır. internette pazarlama yeni gelişmeye başlayan bir kavramdır. Firmaların mallarını internet üzerinden pazarlamaları ve tüketicilerin interneti kullanarak alışveriş yapmalarını içermektedir. İnternette pazarlama uluslar arası bir faaliyettir. Küçük işletmelere de büyük işletmeler kadar uluslar arası pazarda ürünlerini satma imkanı tanımaktadır. Aynı şekilde tüketicilere de satın almak istedikleri ürünü uluslar arası birçok alternatif arasından seçme olanağı vermektedir. Bu çalışmada ortaya konan veriler her geçen gün gelişen teknolojiyle birlikte farklı boyutlar kazanacaktır. İnternette pazarlamanın önümüzdeki yıllarda önemini arttıracağı muhakkaktır.en_US
dc.description.abstractThis research is about the effects of info-communication technologies on marketing sector. Improvements on info-communication technologies obtained a new style on marketing including e-marketing. Electronic marketing (E-Marketing) is a newly growing concept. It includes firms marketing their goods on the net and consumers shopping on the net. E-Marketing is an international activity. Small companies may sell their products on the international market place as easy as big companies. As same as consumers may choose whatever they want to buy on international market place. The datums on this research will gain different dimensions with the technological improvement. E-Marketing will increase the importance in a few next years.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherBalıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectElektronik Ticaret
dc.subjectMobil Pazarlama
dc.subjectPazarlama
dc.subjectİnternet
dc.subjectElectronic Commerce
dc.subjectMobile Marketing
dc.subjectMarketing
dc.titleİnternette pazarlama (e-pazarlama)en_US
dc.title.alternativeE-marketingen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster