Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzden, Yüksel
dc.contributor.authorÜrk, Refik
dc.date.accessioned2016-01-20T07:40:31Z
dc.date.available2016-01-20T07:40:31Z
dc.date.issued2004
dc.date.submitted2004en
dc.identifier.citationÜrk, Refik. Öğrenen organizasyon olarak polis meslek yüksekokulları (Balıkesir Polis Meslek Yüksek Okulu örneği). Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/1901
dc.descriptionBalıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalıen_US
dc.description.abstractPolis Meslek Yüksek Okullarının ÖĞRENEN ORGANİZASYON olarak incelenmesi için yapılan bu araştırmada Balıkesir Polis Meslek Yüksek Okulunun Öğrenen Organizasyon olma yolunda yönetici ve öğretim elemanları ile öğrencilerin örgütsel roller, örgütsel engeller ve öğrenen okul kültürü ile ilgili görüşleri tespit edilmeye çalışılmıştır. Bunu tespit edebilmek içinde Balıkesir Polis Meslek Yüksek Okulunda görevli personel ile 2003-2004 Eğitim ve öğretim yılında öğrenim görmekte olan 1. ve 2. sınıf öğrencilerin bu konudaki görüşleri arasında farklılıklar olup olmadığı araştırılmıştır. Uzman görüşü ve incelemesinden geç tikten sonra hazırlanan iki adet 50 şer soruluk anket formu Balıkesir Polis Meslek Yüksek Okulunda görev yapmakta olan personel ile 1. ve 2. sınıfta öğrenim görmekte olan öğrencilere uygulanarak elde edilen verilerle çeşitli istatistiki işlemler ve tablolarla karşılaştırmalar yapılmıştır. Yapılan bu araştırmadan elde edilen sonuçlara göre öğrenci görüşleri ile yönetici ve öğretim elemanları arasındaki görüş farkları ortaya çıkarılmıştır. Yine öğrencilerin kendi aralarında (1. ve 2. sınıf) oluşan görüş farkları ile yönetici ve öğretim elemanlarının örgütsel roller, öğrenme engelleri ve öğrenen okul kültürü oluşturmadaki görüş farklılıkları yüzdelik tablolarla tespit edilip ortaya çıkarılmıştır.en_US
dc.description.abstractIn this study, Police College has been investigated as learning organizations by figuring out the opinions of lectures from the point of organizational roles, organizatinal obstacles and school culture. For this, a survey has been developed for exposing their viewpoints to organizatinal roles, organizatonal obstacles and school culture etc. The survey instrument has been evaluated by experts. After it has been applied to managers and first and second graders of Balıkesir Police Vocatinal College students. The data which gathered from the lecturers and students has been evaluated with various statistical processes. At the and of this study, we find out that there are meaningful differences between mauagers, teaching staffs and students. Again in this study, we figure out opinion differences between students who attends first and second grade, managers, teaching staffs about organizational roles, learning obstacles, and learning school culture.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherBalıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖğrenme
dc.subjectÖğrenen Örgüt
dc.subjectÖrgüt Kültürü
dc.subjectÖrgütsel Öğrenme
dc.subjectPolis ve Polis Meslek Yüksek Okuludur
dc.subjectLearning
dc.subjectOrganizatinal Learning
dc.subjectOrganizational Culture
dc.subjectPolice and the Vacational College of Police.
dc.titleÖğrenen organizasyon olarak polis meslek yüksek okulları (Balıkesir Polis Meslek Yüksek Okulu örneği)en_US
dc.title.alternativePolice college has been examined as learning organizations by determining the opinions of lectures from the point of organizational barriers and school cultureen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster