Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorYılmaz, M. Ercan
dc.contributor.authorSaatçı, Mustafa Fatih
dc.date.accessioned2016-01-20T07:57:35Z
dc.date.available2016-01-20T07:57:35Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011en
dc.identifier.citationSaatçi, Mustafa Fatih. Politika üretme biçimi ve makro uyuşmazlık çözüm yöntemi olarak destek koalisyonu çerçevesi (ACF). Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/2119
dc.descriptionBalıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kamu Yönetimi Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı daha önce Türkiye'de üzerinde çalışma yapılmamış Destek Koalisyonu Çerçevesi'ni (DKÇ) tanıtarak, eğitim alt-sistemi altında mevcut iki dilli tartışmaların Destek Koalisyonu Çerçevesiyle nasıl müzakere edilebileceğini göstermektir. Bunu yaparken de iki dilli tartışmalar etnik çatışmaların bir unsuru olarak görülmüş ve bu bağlamda Destek Koalisyonu Çerçevesi aynı zamanda etnik çatışmalarda barışın tesisi için bir yol olabileceği teorik olarak düşünülmüştür. Dolayısıyla, çalışma hazırlanırken özellikle kaynak taraması ve geçmişte uygulanmış olan Destek Koalisyonu Çerçevesi örneklerinden yararlanılmıştır. Türkiye'de eğitim alt-sistemindeki iki dilli eğitim tartışmalarına ışık tutacağı düşüncesiyle, Destek Koalisyonu Çerçevesinin aynı temalı uygulaması olan Kanada örneği ele alınarak incelenmiştir. Kanada da olduğu gibi Türkiye'de de Destek Koalisyonu Çerçevesi'nin uygulanmasının pasif etnik çatışmayı büyümeden engelleyebileceği düşünülmüştür.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to illustrate how Advocacy Coalition Framework, which has not been studied in Turkey before, could be applied as a way of negotiation in current discussions regarding two language system under education sub-system. In this regard, two language discussions have seen as a part of ethnic conflicts, and Advocacy Coalition Framework, theoratically, might be thought as a way of conflict resolution. Therefore, since the study is in theoritical framework, the implemented examples of Advocacy Coalition Framework and resources applied in the past are thought as useful for the study. Thus, as Canada experienced the same two language discussion in the past, it was chosen as an intructive example for Turkey, which currently has a similar two language discussions. In other words, as in Canada, applying Advocacy Coalition Framework in Turkey concerning two language discussion under education subsystem might be a useful tool to alleviate passive ethnic conflict.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherBalıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDestek Koalisyonu Çerçevesi
dc.subjectSiyasa-Merkezli Öğrenme
dc.subjectDestek Koalisyonları
dc.subjectEtnik Çatışma
dc.subjectPasif Çatışma
dc.subjectİki Dilli Eğitim
dc.subjectAdvocacy Coalition Framework
dc.subjectPolicy-Oriented Learning
dc.subjectAdvocacy Coalitions
dc.subjectEthnic Conflict
dc.subjectPassive Conflict
dc.subjectTwo Language Education
dc.titlePolitika üretme biçimi ve makro çatışma çözüm yönetimi olarak destek koalisyonu çerçevesi (ACF)en_US
dc.title.alternativeAdvocacy coalition framework as a way of policy making and resolution of macro conflictsen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster