Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorKaraman, Sebahattin
dc.contributor.authorCeylan, Uğur
dc.date.accessioned2016-01-20T07:57:40Z
dc.date.available2016-01-20T07:57:40Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013en
dc.identifier.citationCeylan, Uğur. Devre tatil sisteminde müşteri memnuniyetine etki eden faktörler: Kütahya ve Afyonkarahisar illerinde bir araştırma. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/2189
dc.descriptionBalıkesir Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Ana Bilim Dalıen_US
dc.description.abstractDevre tatil sahipleri, satın aldıkları devre tatil sistemi sayesinde turizm destinasyonuyla ek bağlantılar geliştiren özel gruplardır. Turistlerin turizm planlamasının bir parçası olmak için gösterdikleri heves ve bu heveslerini etkileyen faktörleri anlamak oldukça önemlidir. Bu çalışmada Kütahya ve Afyon illerinde devre tatil sistemine sahip müşterilere anket uygulaması yapılmıştır. Toplam örneklem sayısı 381'dir. Araştırmadan çıkan sonuçlar, devre tatil sistemine sahip müşterilerin beklentileri ile algılanan değer ve müşteri memnuniyeti arasında doğrudan bir ilişki olmadığıdır. Bununla birlikte müşteri şikâyetleri, algılanan ürün kalitesi ve algılanan hizmet kalitesi algılanan değeri ve müşteri memnuniyetini doğrudan etkilemektedir.en_US
dc.description.abstractTimeshare owners are a special group of tourists who have additional connections with the tourism destination through their timeshare. It is important to understand tourists' willingness to participate in tourism planning and the factors influencing their willingness. In this study, the questionnaire was made to the Timeshare owners in Kütahya and Afyon. Total number of samples were 381. The result of this study, the timeshare owners's expectations won't have a directly relationship with perceived value and customer satisfaction. However, customer complaints, perceived product quality and perceived service quality directly effects the perceived value and customer satisfaction.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherBalıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDevre Tatil
dc.subjectMüşteri Memnuniyeti
dc.subjectTurizm
dc.subjectTimeshare
dc.subjectCustomer Satisfaction
dc.subjectTourism
dc.titleDevre tatil sisteminde müşteri memnuniyetine etki eden faktörler: Kütahya ve Afyonkarahisar illerinde bir araştırmaen_US
dc.title.alternativeThe factors effecting the customer satisfaction in timeshare systems: A research on Kutahya and Afyonkarahisar region
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster