dc.contributor.author | Koç, Mustafa | |
dc.date.accessioned | 2019-05-16T19:32:12Z | |
dc.date.available | 2019-05-16T19:32:12Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 1303-880X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12462/3666 | |
dc.language.iso | eng | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Eğitim Araştırmaları | en_US |
dc.subject | Değer-Yoksun Dindarlık | en_US |
dc.subject | Din Eğitimi | en_US |
dc.subject | Sekülerleşme | en_US |
dc.subject | Çalışma Ahlakı | en_US |
dc.subject | Kendini Ayarlama | en_US |
dc.subject | Kendini Aldatma | en_US |
dc.subject | Value-Deprived Religiosity | en_US |
dc.subject | Religious Education | en_US |
dc.subject | Secularization | en_US |
dc.subject | Work Ethic | en_US |
dc.subject | Self-Monitoring | en_US |
dc.subject | Self-Deception | en_US |
dc.title | Psycho-pedagogical contributions of the religious education to the formation of religiosity: a theo- retical approach in the context of ‘value-deprived religiosity’ typology | en_US |
dc.title.alternative | Dindarlığın oluşumuna din eğitiminin psikopedagojik Katkıları: ‘değer-yoksun dindarlık’ tipolojisi bağlamında teorik bir yaklaşım | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Değerler Eğitimi Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Balıkesir Üniversitesi | en_US |
dc.identifier.volume | 15 | en_US |
dc.identifier.issue | 33 | en_US |
dc.identifier.startpage | 133 | en_US |
dc.identifier.endpage | 138 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |