Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKoç, Mustafa
dc.date.accessioned2019-05-16T19:32:12Z
dc.date.available2019-05-16T19:32:12Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1303-880X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/3666
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.subjectDeğer-Yoksun Dindarlıken_US
dc.subjectDin Eğitimien_US
dc.subjectSekülerleşmeen_US
dc.subjectÇalışma Ahlakıen_US
dc.subjectKendini Ayarlamaen_US
dc.subjectKendini Aldatmaen_US
dc.subjectValue-Deprived Religiosityen_US
dc.subjectReligious Educationen_US
dc.subjectSecularizationen_US
dc.subjectWork Ethicen_US
dc.subjectSelf-Monitoringen_US
dc.subjectSelf-Deceptionen_US
dc.titlePsycho-pedagogical contributions of the religious education to the formation of religiosity: a theo- retical approach in the context of ‘value-deprived religiosity’ typologyen_US
dc.title.alternativeDindarlığın oluşumuna din eğitiminin psikopedagojik Katkıları: ‘değer-yoksun dindarlık’ tipolojisi bağlamında teorik bir yaklaşımen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalDeğerler Eğitimi Dergisien_US
dc.contributor.departmentBalıkesir Üniversitesien_US
dc.identifier.volume15en_US
dc.identifier.issue33en_US
dc.identifier.startpage133en_US
dc.identifier.endpage138en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster