Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAtay, Lütfi
dc.contributor.authorDülgaroğlu, Oğuzhan
dc.date.accessioned2019-05-16T19:32:16Z
dc.date.available2019-05-16T19:32:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1301-5265
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/3728
dc.descriptionDülgaroğlu, Oğuzhan (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractDestinasyonlar birer turistik ürün oldukları için marka haline gelebilirler. Destinasyonların daha kolay pazarlanabilmesi amacıyla, destinasyonları diğer destinasyonlardan ayıran ve özelliklerini ön plana çıkaran destinasyon kişiliği çalışmaları yapılmaktadır. Destinasyon kişiliği, destinasyonların bir insanmış gibi düşünülerek, insana ait kişilik özellikleriyle nitelenip somut bir hale sokulması şeklinde değerlendirilmektedir. Destinasyonun kişilik özellikleri kıt kaynakların verimli ve rasyonel kullanılmasına imkan sağlamaktadır. Bu araştırmada, Balıkesir'in Ayvalık ilçesi sınırları içinde yer alan Cunda Adası destinasyonunun destinasyon kişiliğinin belirlenmesi amacıyla yerli ve yabancı ziyaretçilere anket uygulanmıştır. Anket verilerine göre ziyaretçilerin ağırlıklı olarak Cunda Adası destinasyonunu seçkin bir destinasyon olarak niteledikleri tespit edilmiştiren_US
dc.description.abstractDestinations may become a brand, given that they are touristic products. So as to turn out the destinations easier to market, studies of destination personality that distinguish destinations from others and bring their characteristics into the foreground are being carried out. Destination personality is evaluated as a way of describing the destinations with human beings and making them into a concrete personality. The personality traits of the destination enable efficient and rational use of scarce resources. In this research, a survey was applied to local and foreign visitors to determine the destination personality of Cunda Island within the boundaries of Ayvalık district of Balıkesir. According to the surveys, it was determined that participants consider Cunda Island as an elite destinationen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.subjectMarkaen_US
dc.subjectMarkalaşmaen_US
dc.subjectDestinasyonen_US
dc.subjectDestinasyon Kişiliğien_US
dc.subjectCunda Adasıen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectBranden_US
dc.subjectBrandingen_US
dc.subjectDestinationen_US
dc.subjectDestination Personalityen_US
dc.subjectCunda Islanden_US
dc.titleMarkalaşma açısından Cunda Adası’nın destinasyon kişiliğinin tespitine yönelik bir çalışmaen_US
dc.title.alternativeA study on the determination of the destination personality of Cunda Island with regard to brandingen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalBalıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.contributor.departmentBalıkesir Üniversitesien_US
dc.identifier.volume20en_US
dc.identifier.issue38en_US
dc.identifier.startpage383en_US
dc.identifier.endpage396en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster