Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGüreş, Nuriye
dc.contributor.authorAkgül, Volkan
dc.date.accessioned2019-05-16T19:38:25Z
dc.date.available2019-05-16T19:38:25Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1304-429X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/4890
dc.descriptionAkgül, Volkan ( Balikesir Author )en_US
dc.description.abstractTurizm, dünyada ve ülkemizde, ekonominin gelişimine önemli katkılar sağlayan bir endüstridir. Ülkemizin de, rekabetin oldukça zorlaştığı bu endüstriden payını alması için, alternatif yeni turizm pazarları yaratması ve bunlara uygun olarak da yeni pazarlama stratejileri geliştirmesi ve uygulaması gerekmektedir. Bu çalışmada, niş pazarlama kavramı ve bu kavramın turizm ile olan ilişkisi incelenmiştir. Ayrıca turizmin ve ülke ekonomisinin gelişmesine katkıda bulunabilecek niş pazarların belirlenmesi ve bu niş pazarlara yönelik en uygun pazarlama stratejilerinin neler olabileceği de, Hatay da örnek bir uygulama yapılarak ortaya konmaya çalışılmıştır.en_US
dc.description.abstractTourism is an industry that provides considerable contributions to the development of the economy in the world and in our country. For our country also, in order to get a share from this industry that have tough competition, creating alternative new tourism markets and developing and implementing new marketing strategies suitable to these markets are obligatory. In this study, niche marketing concept and its relationship with tourism have been examined. In addition, defining niche markets that can contribute to the development of tourism and country #8217;s economy and determining the most applicable marketing strategies to these niche markets have been tried to reveal with a case study in Hatay.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectNiş Pazarlamaen_US
dc.subjectTurizm Pazarlamasıen_US
dc.subjectHatayen_US
dc.subjectNiche Marketingen_US
dc.subjectTourism Marketingen_US
dc.titleNiş (Niche) pazarlama ve Hatay turizmine yönelik niş pazarlama stratejilerinin belirlenmesien_US
dc.title.alternativeNiche marketing and defining niche marketing strateies towards tourism in Hatayen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalMustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.contributor.departmentGönen Meslek Yüksekokuluen_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue13en_US
dc.identifier.startpage298en_US
dc.identifier.endpage309en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster