Başlık için Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Algılanan hizmet kalitesi ile davranışsal niyetler arasında müşteri memnuniyetinin aracı etkisi: Medikal turistler üzerine bir araştırma
(2023)Bu çalışmanın amacı, algılanan hizmet kalitesi ile davranışsal niyetler arasındaki ilişkide müşteri memnuniyetinin aracı etkisinin olup olmadığını tespit etmektir. Araştırma için gerek duyulan veriler, İstanbul iline medikal ... -
İktisat ekollerinin iktisadî büyüme konusundaki düşünceleri ve modellerinin analizi
(2014)İktisadi büyümeye iktisat ekollerinin de yaklaşımları farklı olmuştur. Fizyokratlara göre büyüme, kendiliğinden meydana gelen (spontane) bir olaydır. Kendiliğinden meydana gelen olay için kullandıkları formülü “bırakınız ... -
Media shaped by COVID-19: How is media changing?
(IGI Global, 2023)Over the past decade, the effects of digitization on Turkey's national and local press have significantly increased. In this study, the authors delve into the specific impact of the COVID-19 pandemic on this ongoing ... -
Türkiye’de beşeri sermayenin önemi: Ekonomik, sosyal ve stratejik analizi
(2015)Türkiye gibi gelişmekte olan bir ülkenin iktisadi kalkınması ve sürdürülebilir büyümesi için özellikle beşeri sermaye faktörünü geliştirmesine bağlıdır. Bu çalışmada beşeri sermaye faktörünün ekonomik, sosyal ve stratejik ... -
Türkiye’de kamu maliyesi politikalarının iktisadi büyüme üzerindeki etkilerinin ekonometrik analizi
(2014)Türkiye’de kamu maliyesi politikalarının iktisadi büyüme ile ilişkisini ele alan 1960- 2009 dönemini kapsayan çalışmada, Wagner ve Keynes hipotezlerini ekonometrik testlerle sınanarak analizi yapılmıştır. Çalışmada, GSMH ...