Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDemirbulat, Özge Güdü
dc.date.accessioned2024-02-05T15:58:33Z
dc.date.available2024-02-05T15:58:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn1308-9552
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.21076/vizyoner.1093003
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/1158255
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/14125
dc.description.abstractIt is obvious today that a new era of communication and interaction has been started through social media networks. For this reason, corporate social media networks and their contents are one of the correct and effective promotional tools that can be used in destination promotion. Based on this situation, the main purpose of the study is to examine the use of social media networks by central and local governments in Trabzon destination, specifically for destination promotion. Within the framework of this purpose, the corporate Facebook, Instagram and Twitter social media accounts of Trabzon destination center and local governments are analyzed with the quantitative content analysis method. As a result of the study, it is determined that Trabzon destination center and local governments do not use social media networks effectively for destination promotion. Additionally, it is concluded that the majority of the promotion-oriented posts on Facebook, Instagram and Twitter accounts are made by the Trabzon Provincial Directorate of Culture and Tourism. en_US
dc.language.isoengen_US
dc.relation.ispartofSüleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectGünümüzde sosyal medya ağları vasıtasıyla yeni bir iletişim ve etkileşim dönemine adım atıldığı aşikârdır. Bu sebeple kurumsal sosyal medya ağları ve içerikleri, destinasyon tanıtımında kullanılabilecek doğru ve etkili tanıtım araçlarından biridir. Buradan hareketle; bu araştırmanın temel amacı, Trabzon destinasyonundaki merkezi ve yerel yönetimlerin, destinasyon tanıtımı özelinde sosyal medya ağlarını kullanma durumlarının incelenmesidir. Bu amaç çerçevesinde Trabzon destinasyonu merkezi ve yerel yönetimlerinin kurumsal Facebook, Instagram ve Twitter sosyal medya hesapları nicel içerik analizi yöntemiyle analiz edilmiştir. Araştırma sonucunda; Trabzon destinasyonu merkezi ve yerel yönetimlerinin sosyal medya ağlarını destinasyon tanıtımı özelinde etkin kullanmadıkları belirlenmiştir. Ayrıca Facebook, Instagram ve Twitter hesaplarında yapılan tanıtım odaklı paylaşımların büyük çoğunluğunun Trabzon İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından yapıldığı sonucuna ulaşılmıştır.en_US
dc.subjectSocial Media Networksen_US
dc.subjectDestination Promotionen_US
dc.subjectCentral and Local Governmenten_US
dc.subjectTrabzonen_US
dc.subjectSosyal Medya Ağlarıen_US
dc.subjectDestinasyon Tanıtımıen_US
dc.subjectMerkezi ve Yerel Yönetimen_US
dc.titleThe role of central and local governments in destination promotion: A review of social media networksen_US
dc.title.alternativeDestinasyon tanıtımında merkezi ve yerel yönetimlerin rolü: Sosyal medya ağlarına yönelik bir incelemeen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentBalıkesir Üniversitesien_US
dc.identifier.volume14en_US
dc.identifier.issue37en_US
dc.identifier.startpage96en_US
dc.identifier.endpage122en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.buozeltrdizinidealen_US]
dc.department-tempBalıkesir Üniversitesi, Burhaniye Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü, Balıkesir, Türkiyeen_US
dc.identifier.trdizinid1158255en_US
dc.identifier.doi10.21076/vizyoner.1093003


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster