Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKaraman, Sebahattin
dc.contributor.authorCeylan, Uğur
dc.date.accessioned2019-05-16T19:33:12Z
dc.date.available2019-05-16T19:33:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1301-5265
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/4267
dc.descriptionKaraman, Sebahattin (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractDevre tatil sistemi dünyada ve Türkiye’de son yıllarda oldukça önem kazanmaya başlayan bir yapıdır. Konaklama işletmelerinin oda satışlarını tüm sezonlara yaymak ve sürekli gelecek müşteriler edinmek için son yıllarda büyük devre tatil şirketleriyle anlaşmalar yapmaktalar. Bu çalışmada Kütahya ilinde devre tatil sistemi kapsamında konaklayan müşterilerin aldıkları hizmet kalitesi araştırılmıştır. Müşterilerin devre tatil sistemindeki hizmet kalitesini deneyimlerine bağlı olarak değerlendirmeleri istenmiştir. Algılanan hizmet kalitesinde müşterilerin personel ve işletmeyi değerlendirmeleri istenmiş ve bu unsurların memnuniyetleri üzerindeki etkileri incelenmiştir. İleriki yıllarda yatırımları devam eden devreli sistem işletmelerine ve yapılacak olan diğer akademik araştırmalar için yol göstermesi beklenmektedir. Araştırmada 305 müş- teriye anket uygulaması yapılmış ve SPSS for Windows istatistik programı ile analiz edilmiştir.en_US
dc.description.abstractTimeshare vacation is an important structure that getting important around the World and in Turkey. Accomodation enterprises are making agreements with big Timeshare vacation companies to spread the room sales to all season and to obtain new customers that come constantly in recent years. In this study, the service quality that is received by the customers accomodate in Kütahya are analyzed. The customers were asked to evaluate the service quality in the timeshare vacation depending on their ecperiance. They were requested to evaluate the personnel and organization in teh perceived service quality and the effects of these elements on their pleasure were analyzed.It is expected that the present study will show way to timeshare vacation system organizations still under construction and to the other academic studies to be carried out. In the study, 305 customers were given a questionnaire and the findings were analyzed with SPSS for Windows Statistical Program.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.subjectDevre Tatilen_US
dc.subjectAlgılanan Hizmet Kalitesien_US
dc.subjectTurizmen_US
dc.subjectKütahyaen_US
dc.subjectTimeshareen_US
dc.subjectPerceived Service Qualityen_US
dc.subjectTourismen_US
dc.subjectKütahyaen_US
dc.titleDevre tatil sisteminde algılanan hizmet kalitesi: Kütahya ilinde konaklayan müşteriler örneğien_US
dc.title.alternativePerceived service quality in timeshare vacation system: Example of customers accommodate in Kütahyaen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalBalıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.contributor.departmentBalıkesir Üniversitesien_US
dc.identifier.volume17en_US
dc.identifier.issue31en_US
dc.identifier.startpage369en_US
dc.identifier.endpage380en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster