Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYılmaz, Abdullah
dc.contributor.authorBozkurt, Yavuz
dc.date.accessioned2019-05-16T19:33:14Z
dc.date.available2019-05-16T19:33:14Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1303-1279
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/4280
dc.descriptionYılmaz, Abdullah (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractGünümüzde bütün dünyada olduğu gibi ülkemizde de kamu sektörü büyük bir değişim ve dönüşüm yaşamaktadır. İletişim ve ulaşım teknolojilerindeki akıl almaz gelişmelere paralel yaşanan bu değişim/dönüşüm, geçmişin klasik devlet anlayışı ile hareket etmeyi imkânsız hale getirmiştir. Zaman-mekân sınırlamalarını ve algılamalarını kökten değiştiren bu değişimin zorlamasıyla çağdaş dünyada devletler, e-devlet anlayışı doğrultusunda, çağdaş iletişim ve yönetim sistemlerini kamusal hizmetlerin sunumunda kullanmakta ve bu sayede hantal bürokratik işlem ve süreçler, yerini yeni, hızlı, güvenilir ve şeffaf işleyen iş süreçlerine bırakmaktadır. Bu çalışmada e-devlet pratiğinin Türkiye’deki gelişimi ele alındıktan sonra, e-devlet uygulamalarının sıra dışı bir örneği olan “Tek Adımda Hizmet Birimleri” ele alınmaktadır.en_US
dc.description.abstractToday, the public sector in Turkey, as well as those all around the world, is going through a process of change and transformation. This process of change/transformation, which is developing in parallel with the incredible developments in communication and transportation technologies, made it impossible to sustain the old traditional state approach. This transformation, which has changed the time and zone limits and perceptions fundamentally, has been forcing the contemporary states to use modern communication and management systems in line with the e-state approaches while they are supplying public services. As a result, the unwieldy bureaucratic process and procedures have been replaced by new, rapid, reliable and transparent business processes. In this study first, development of e-state applications in Turkey will be discussed, and then “the Service at One Step Units”, which are an extraordinary example of e-state applications, will be examined.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectKamu Sektörüen_US
dc.subjectE-devleten_US
dc.subjectTek Adımda Hizmet Birimlerien_US
dc.subjectPublic Sectoren_US
dc.subjectE-stateen_US
dc.subjectThe Service at One Step Unitsen_US
dc.titleTürkiye’de e-devlet pratiğinin atipik bir örneği: tek adımda hizmet birimlerien_US
dc.title.alternativeAn atypical example of e-state practice in Turkey: service at one step unitsen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalCumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisien_US
dc.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.identifier.volume15en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage293en_US
dc.identifier.endpage311en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster