Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBenek, Hilal Palta
dc.contributor.authorŞekercioğlu, Ayşe Gül Çirkinoğlu
dc.date.accessioned2025-02-13T07:46:08Z
dc.date.available2025-02-13T07:46:08Z
dc.date.issued2024en_US
dc.identifier.isbn978-625-372-565-5
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.70269/10.70269/3286498675
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/16012
dc.description.abstractÖzet Bilgisi Yoken_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherBIDGE Publicationsen_US
dc.relation.isversionof10.70269/10.70269/3286498675en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleComparison of studies based on adaptive learning environments in physics-chemistry-biology and science education with other fields: An example of systematic reviewen_US
dc.typebookParten_US
dc.relation.journalInnovative Approaches in Education Managementen_US
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0002-6522-8546en_US
dc.contributor.authorID0000-0001-9474-2977en_US
dc.identifier.startpage121en_US
dc.identifier.endpage143en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster