dc.contributor.author | Palta, Hilal | |
dc.contributor.author | Öztürk, Gülcan | |
dc.contributor.author | Şekercioğlu, Ayşe Gül Çirkinoğlu | |
dc.date.accessioned | 2025-02-19T10:28:03Z | |
dc.date.available | 2025-02-19T10:28:03Z | |
dc.date.issued | 2024 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12462/16103 | |
dc.description.abstract | Özet Bilgisi Yok | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | International Turkcess Congress | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | en_US |
dc.title | "React stratejisinin ve ortak bilgi yapılandırma modelinin öğrencilerin kavramsal anlamalarına ve akademik başarılarına etkisi: Basit makinalar örneği" | en_US |
dc.type | conferenceObject | en_US |
dc.relation.journal | X. Uluslararası Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi | en_US |
dc.contributor.department | Necatibey Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.contributor.authorID | 0000-0003-4399-1329 | en_US |
dc.contributor.authorID | 0000-0001-9474-2977 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Konferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |