Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDemirci, Neşet
dc.contributor.authorŞekercioğlu, Ayşe Gül Çirkinoğlu
dc.date.accessioned2025-02-26T06:46:44Z
dc.date.available2025-02-26T06:46:44Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/16139
dc.description.abstractBu araştırmada, Akran Öğretimi yönteminin üniversite öğrencilerinin elektrostatik konusundaki başarılarına etkisine bakılmış ve öğrencilerin yönteme yönelik tutumları belirlenmiştir. Araştırmaya 2006-2007 Eğitim-Öğretim yılı bahar döneminde Necatibey Eğitim Fakültesi Bilgisayar Eğitiminde öğretim gören 78 öğrenci katılmıştır. Bu çalışmada veri toplama aracı olarak, Elektrostatik Kavram Testi ve Akran öğretimi tutum anketi kullanılmıştır. Çalışmada veriler "Tekrarlı ANOVA Testi" ile analiz edilmiştir. Buradan elde edilen sonuçlara göre, deney grubunun başarısının kontrol grubuna göre istatistiksel olarak daha anlamlı olduğu bulunmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectAkran Öğretimien_US
dc.subjectElektrostatik Kavram Testien_US
dc.subjectAkran Öğretimi Tutum Anketien_US
dc.subjectBaşarıen_US
dc.subjectTutumen_US
dc.titleAkran öğretimi yönteminin öğrencilerin elektrostatik konusundaki başarılarına etkisien_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalVIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresien_US
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0009-0006-2990-0979en_US
dc.contributor.authorID0000-0001-9474-2977en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster