Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEsenkal, Füsun
dc.contributor.authorAvcıkurt, Cevdet
dc.contributor.authorHacıoğlu, Necdet
dc.date.accessioned2025-03-03T10:27:05Z
dc.date.available2025-03-03T10:27:05Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.isbn978-605-254-280-4
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/16213
dc.descriptionAvcıkurt, Cevdet (Balikesir Auhor)en_US
dc.description.abstractBu çalışmada turizm destinasyonlarının markalaşamama nedenleri, Erdek ilçesi örneği ile ortaya konmuştur. Bu kapsamda, çalışmanın yazın bölümünde, markalaşma ve markalaşamama kavramları anlatılmıştır. Çalışmanın uygulama bölümünde ise Erdek turizm destinasyonun markalaşamama nedenlerinin ortaya konulması amacı ile ilçenin paydaşları olan turistler, yerel halk, turizm işletmecileri, kamu temsilcileri ile mülakatlar düzenlenmiş ve elde edilen verilerin içerik analizi ile çözümlemesi yapılmıştır. İlgili analizler sonrası, sonuç ve öneriler kısmına geçilmiştir.en_US
dc.description.abstractIn this study, the reasons why tourism destinations cannot be branded are presented with the example of Erdek district. In this context, branding and nonbranding concepts are explained in the literature part of the study. In the implementation part of the study, in order to reveal the reasons of non-branding of Erdek tourism destination, interviews were conducted with tourists, local people, public operators of the district's stakeholders, and the data obtained were analyzed with content analysis. After the relevant analyzes, the results and recommendations were created.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherDetay Yayıncılıken_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTurizm Destinasyonlarıen_US
dc.subjectMarkalaşmaen_US
dc.subjectMarkalaşamamaen_US
dc.subjectErdeken_US
dc.subjectTourism Destinationsen_US
dc.subjectBrandingen_US
dc.subjectUnbrandingen_US
dc.subjectErdeken_US
dc.titleTurizm destinasyonlarının markalaşamaması: Erdek örneğien_US
dc.title.alternativeUnbranding of tourism destinations: The case of Erdeken_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalMTCON’20 Kıtalararası Turizm Yönetimi Konferansıen_US
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0002-9402-1640en_US
dc.contributor.authorID0000-0002-9169-9763en_US
dc.identifier.startpage545en_US
dc.identifier.endpage569en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster