Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDoğdubay, Murat
dc.contributor.authorSavsa, Gencay Saatci
dc.date.accessioned2025-03-14T06:16:39Z
dc.date.available2025-03-14T06:16:39Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.isbn978-605-87976-8-0
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/16381
dc.description.abstractÜlkemizde turizme yönelik teşviklerin ve gelişmelerin etkisiyle hızla artış gösteren otel işletmelerinin sayıları ve yatak kapasiteleri, var olan rekabetin daha da artmasına neden olmaktadır. Böyle bir rekabet ortamında faaliyet gösteren otel işletmeleri için uygulanan pazarlama stratejilerinden birisi olan ilişkisel pazarlama, müşterilerle uzun dönemli ilişkinin kurulması noktasında önemli rol oynamaktadır. Bu bağlamda; otel işletmeleri, varlıklarını sürdürüp hedeflerine ulaşabilmeleri için başarılı ilişkisel pazarlama stratejilerine ihtiyaç duymaktadırlar. Otel işletmelerinin uyguladıkları ilişkisel pazarlama faaliyetleri, kendi işletme amaçlarına ulaşmaları konusunda bir gereklilik, aynı zamanda da pazardaki müşteri potansiyelini arttırmaya yarayan önemli bir faktör durumundadır. Çalışmada, şehir otellerinin uygulayabilecekleri ilişkisel pazarlama stratejisi olarak TORQUE modeli incelenerek, şehir otellerinin mevcut durumları ve uyguladıkları pazarlama stratejileri değerlendirilmeye çalışılmıştır. Bu çalışmadan elde edilen sonuçların; TORQUE modeli ile ilgili olan ve ilgili yazında bulunan kaynakları desteklemekle kalmayıp aynı zamanda modelin uygulanması hakkında farklı sektörlerdeki işletmelerde yapılabilecek olan gelecek çalışmalar için de rehber olarak kullanılabilmesi hedeflenmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherSidas Medya Ltd. Şti.en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİlişkisel Pazarlamaen_US
dc.subjectMüşteri İlişkileri Yönetimien_US
dc.subjectTORQUEen_US
dc.titleYeni bir ilişkisel pazarlama yaklaşımı olarak TORQUE modeli: İzmir şehir merkezindeki oteller üzerinde bir araştırmaen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journal12. Ulusal Turizm Kongresien_US
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0001-5601-6931en_US
dc.contributor.authorID0000-0002-7842-989Xen_US
dc.identifier.startpage543en_US
dc.identifier.endpage559en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster