Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBozok, Düriye
dc.contributor.authorGüven, Ömer Zafer
dc.contributor.authorCeylan, Uğur
dc.date.accessioned2019-05-16T19:33:13Z
dc.date.available2019-05-16T19:33:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1302-1842
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/4276
dc.descriptionBozok, Düriye (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractMüşteri İlişkileri Yönetimi ya da “CRM” iş dünyası açısından dünya genelinde önemli konulardan birisidir. Doğru bir Müşteri İlişkileri Yönetimi olmaksızın, işletmeye yeni müşteriler çekmek ya da elde tutmak mümkün değildir ve buna bağlı olarak da kârlılıktan söz edilemez. Bu çalışmada Frigya Bölgesi’ndeki (Ankara, Kütahya, Afyon, Uşak, Eskişehir) termal konaklama işletmelerinin Müşteri İlişkileri Yönetimine bakışları ve bu konudaki yeterlilikleri araştırılmıştır. Araştırma sonuçlarına göre bölgedeki termal konaklama işletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi departmanı bulunmadığı, bu tür faaliyetlerini önbüro departmanı ve üst düzey yönetim seviyesinde yürüttükleri görülmüştür. Ayrıca işletmeler CRM ile ilgili uzman bir personel bulundurmayı gerekli görmemektedirler.en_US
dc.description.abstractCustomer Relationship Management, or “CRM”, is one of the most important issues in the way of business throughout the world. Without a proper customer relationship management, it is not possible to attract the new customer to the business or retain the customers that we had, and therefore the profitability can not be mentioned. In this study, the approach to the customer relationship management and business qualifications of the thermal accommodation business in Phrygia region (Ankara, Kütahya, Afyon, Uşak, Eskişehir) are analyzed. According to the results of this research, the department of customer relationship management of thermal accommodation businesses was seen as absent, so this kind of activities are performed by front Office department and senior management level. Also, the establishments aren’t required to have an expert staff associated with CRM.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.titleTermal konaklama işletmelerinde müşteri ilişkileri yönetimi (crm) üzerine bir araştırma: Frigya Bölgesi örneğien_US
dc.title.alternativeA study on customer relationship management (crm) in thermal accommodation businesses: The case of Phrygia Regionen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalDumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesien_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue41en_US
dc.identifier.startpage131en_US
dc.identifier.endpage140en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster