Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydın, Selami
dc.date.accessioned2019-05-16T19:38:05Z
dc.date.available2019-05-16T19:38:05Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1304-4990
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/4600
dc.description.abstractThe studies on English as a Foreign Language (EFL) course books have mainly focused on the presentation of language and communicative skills rather than teachers’ perceptions of the presentation of those skills. Thus, this study aims to investigate how teachers perceive the presentation of main language skills in a course book. The sample group in the study consisted of 48 pre-service teachers of English, and a questionnaire aimed at measuring their perceptions of the presentation of language skills in the course book, Spot on 8. The data were used to provide a descriptive analysis to address the research question. The results indicated that pre-service teachers have largely positive perceptions of the presentation of main skills, whereas there exists some problems in terms of speaking skills.en_US
dc.description.abstractYabancı bir dil olarak İngilizce ders kitapları ile ilgili çalışmalar, dil becerilerinin sunulmasına yönelik öğretmen algılarından çok, çoğunlukla dil ve iletişim becerilerinin sunumu üzerine odaklanmışlardır. Bu nedenle mevcut çalışma, aday öğretmenlerin bir ders kitabındaki temel dil becerilerini nasıl algıladıklarını incelemeyi amaçlamaktadır. Çalışmanın örneklem grubu, 48 İngilizce öğretmeninden oluşmuş, Spot on 8 on adlı kitapta dil becerilerinin sunumuna yönelik algıları ölçmek için bir anket kullanılmıştır. Araştırma sorusuna bağlı olarak, veri, betimsel olarak analiz edilmiştir. Sonuçlar, aday öğretmenlerin, temel dil becerilerinin sunumuna yönelik olumlu algılara sahip olduklarını, ancak konuşma becerileri ile ilgili bazı sorunlar olduğunu göstermiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimler Tarihien_US
dc.subjectEnglish As A Foreign Languageen_US
dc.subjectPre-Service Teachersen_US
dc.subjectPerceptionsen_US
dc.subjectLanguage Skillsen_US
dc.subjectCourse Booken_US
dc.subjectYabancı Dil Olarak İngilizceen_US
dc.subjectAday Öğretmenleren_US
dc.subjectAlgıen_US
dc.subjectDil Becelerien_US
dc.subjectDers Kitabıen_US
dc.titlePre-service teachers’ perceptions of the presentation of language skills in a course booken_US
dc.title.alternativeAday öğretmenlerin bir ders kitabında dil becerilerinin sunumu ile ilgili algılarıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAtatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume16en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage249en_US
dc.identifier.endpage264en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster