Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞekercioğlu, Ayşe Gül Çirkinoğlu
dc.contributor.authorDemirci, Neşet
dc.date.accessioned2025-02-26T11:09:19Z
dc.date.available2025-02-26T11:09:19Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/16159
dc.description.abstractÖzet Bilgisi Yoken_US
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleThe effect of peer instruction method on prospective teachers' conceptual understanding toward electrostaticsen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalWorld Conference on New Trends in Science Educationen_US
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0001-9474-2977en_US
dc.contributor.authorID0009-0006-2990-0979en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster