Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞahin, Nur Neşe
dc.contributor.authorÇorman, Gizem
dc.contributor.authorDoğdubay, Murat
dc.date.accessioned2025-03-12T06:30:05Z
dc.date.available2025-03-12T06:30:05Z
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.isbn978-605-245-692
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/16352
dc.descriptionDoğdubay, Murat (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractAmacı: Çalışma turizm sektöründe önemli bir yer tutan yiyecek ve içecek işletme türü olan fast-casual restoranlarda ürünün, hizmetin ve değerin sanal gerçeklik uygulamaları ve sanal gerçeklik gözlükleri ile birlikte nasıl yeniden yaratabileceğine dair fikirlere odaklanmaktadır.en_US
dc.description.abstractAim: The study focuses on ideas about how products, services and value can be reused with virtual reality applications and virtual reality glasses in fastcasual restaurants, a type of food and beverage business that takes an important place in the tourism sector.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherSUBU Turizm Fakültesi Yayınıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFast-Casual Restoranen_US
dc.subjectSanal Gerçekliken_US
dc.subjectSanal gerçeklik Gözlüklerien_US
dc.subjectFast-Casual Restauranten_US
dc.subjectVirtual Realityen_US
dc.subjectVirtual Reality Glassesen_US
dc.titleFast-casual restoranlarda VR (virtual reality) gözlüklerinin kullanımıen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journal1st International Congress of New Generation and New Trends in Tourismen_US
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0003-0360-9631en_US
dc.contributor.authorID0000-0001-6834-2371en_US
dc.contributor.authorID0000-0001-5601-6931en_US
dc.identifier.startpage283en_US
dc.identifier.endpage291en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - İdari Personel ve Öğrencien_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster