Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAkgül, Betül Demir
dc.contributor.authorDoğdubay, Murat
dc.date.accessioned2025-03-12T10:12:57Z
dc.date.available2025-03-12T10:12:57Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.isbn978-605-74118-4-6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/16356
dc.description.abstractDestinasyon markalaşması; merkezinde marka kimliğinin geliştirilmesi olan, destinasyona karakteristik özelliklerini kazandıran ve ek çekicilikler sağlayan süreç olarak adlandırılmaktadır. Başarılı bir destinasyon imajı oluşturmada etkinlikler birer pazarlama unsuru olarak kullanılabilmektedir. Bu noktadan hareketle hazırlanan çalışmanın amacı, destinasyon markalaşmasının incelenmesi ve Bursa’nın turizm açısından en önemli destinasyonlarından biri olan İznik’te yapılan etkinliklerin Gastronomi Turizmi açısından değerlendirilmesidir.en_US
dc.description.abstractDestination branding is the process of developing brand identity in the center, providing the destination with characteristics and providing additional attractiveness. Activities to create a successful destination image can be used as a marketing element. From this point of view, the aim of the study is to examine the destination branding and to evaluate the events held in Iznik, one of the most important tourism destinations of Bursa, in terms of Gastronomy Tourism.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherSakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEtkinlik Pazarlamasıen_US
dc.subjectDestinasyon Markalaşmasıen_US
dc.subjectGastronomi Turizmen_US
dc.subjectİzniken_US
dc.subjectEvent Marketingen_US
dc.subjectDestination Brandingen_US
dc.subjectGastronomy Tourismen_US
dc.subjectIzniken_US
dc.titleDestinasyon markalaşma sürecinde etkinlik pazarlamasının gastronomi turizmi açısından değerlendirilmesi: İznik örneğien_US
dc.title.alternativeEvaluation of events in destination marking process in terms of gastronomy tourism: İznik caseen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journal20. Geleneksel Turizm Sempozyumuen_US
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0002-7448-9545en_US
dc.contributor.authorID0000-0001-5601-6931en_US
dc.identifier.startpage275en_US
dc.identifier.endpage287en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - İdari Personel ve Öğrencien_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster