Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBostan, Ayberk Sarıoğlan
dc.contributor.authorBayırlı, Melike Gülsüm
dc.date.accessioned2019-05-16T19:32:11Z
dc.date.available2019-05-16T19:32:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1301-7985
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/3647
dc.descriptionBostan, Ayberk Sarıoğlan (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractFen derslerinde son yıllarda sorgulamaya dayalı eğitim ve öğretim faaliyetleri ön planda tutulmaktadır. Bu nedenle de sorgulamaya dayalı öğretim, öğrencilerin derse karşı verimliliğini ve derse olan motivasyonunu arttırmak amacı ile araştırmacılar tarafından çalışma konusu olarak tercih edilmektedir. Bu çalışmada sorgulamaya dayalı öaraştırılması amaçlanmıştır. Çalışma grubu olarak 6.sınıfta öğrenim görmekte olan yirmi dört ortaokul öğrencisi belirlenmiştir. Veri toplama aracı olarak yedi açık uçlu sorudan oluşan bir kavram testi öğretim öncesi ve öAy'ın evreleri kavramı ile ilgili öen_US
dc.description.abstractIn science courses, research and inquiry education and training activities have been held in the foreground in recent years. For this reason, inquiry-based teaching is preferred by the researchers as a study topic in order to increase the students' productivity against the lesson and the motivation of the lesson. In this study, it was aimed to investigate the effect of inquiry-based teaching on the success of the students in the 6th grade "Moon's Stages" of secondary school. Twenty-four middle school students who were studying at the 6th grade were identified as the study group. A concept test consisting of seven open-ended questions was used as pre-instruction and post-instructional students as a data collection tool. As a result, it has been determined that inquiry based teaching model is effective in providing students with scientific answer about the concept of matricesen_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOrtak Disiplinleren_US
dc.subjectSorgulamaya Dayalı Öğretimen_US
dc.subjectAy’ın Evrelerien_US
dc.subjectOrtaokul Öğrencileren_US
dc.subjectInquiry İnstructionen_US
dc.subjectPhases of the Moonen_US
dc.subjectMiddle School Studenten_US
dc.titleSorgulamaya dayalı ö ğretiminin Ay’ın evreleri konusunda ö ğrencilerin kavramsal anlamalarına etkisien_US
dc.title.alternativeEffects of inquiry based instruction on students' achievement regarding to the phases of moonen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalBalıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisien_US
dc.contributor.departmentBalıkesir Üniversitesien_US
dc.identifier.volume19en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage147en_US
dc.identifier.endpage154en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster