Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorNakipoğlu, Canan
dc.contributor.authorKalın, Şennur
dc.date.accessioned2019-05-16T19:38:22Z
dc.date.available2019-05-16T19:38:22Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1300-8811
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/4864
dc.description.abstractProblem Çözme, zaman zaman oldukça güç bir süreç olmasına rağmen, problem çözme basamaklarının kullanılması, problemlerin daha kolay çözülmesini sağlayabilir. Bu çalışmada, Ortaöğretim öğrencilerinin kimya derslerinde problem çözerken kullandıkları problem çözme basamakları ve problem çözme sırasında karşılaştıkları güçlükler incelenmiştir. Bu amaçla, Balıkesir ilinde yer alan 5 farklı Ortaöğretim kurumundan, 10. ve 11. Sınıf öğrencilerine (N=184) bir anket hazırlanarak uygulanmıştır. Çalışmada, öğrencilerin problem çözme sırasında, problemi anlama ve doğruluğunu kontrol etme basamaklarını kullanmadıkları sonucuna ulaşılmıştır.en_US
dc.description.abstractAlthough Problem solving can be a very difficult process; when problem solving stages are used, the problems can be solved much more easily. In this study, high school students #8217; problem solving stages used in solving problems in chemistry courses and their problem solving difficulties faced have been examined. For this purpose, a questionnaire was prepared and applied to 10th and 11th grades high school students (N=184) from 5 high schools in Balıkesir. It was concluded that students do not use understanding problem and controlling stages during the problem solving.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.subjectProblem Çözmeen_US
dc.subjectProblem Çözme Basamakları ve Orta Öğretim Öğrencilerien_US
dc.titleOrtaöğretim öğrencilerinin kimyada problem çözme basamaklarının kullanımı ile ilgili düşüncelerien_US
dc.title.alternativeHighschool students' thought about the use of the stages of problem solving in chemistryen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisien_US
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume17en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage715en_US
dc.identifier.endpage725en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster