Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞerefhanoğlu, Hatice
dc.contributor.authorNakipoğlu, Canan
dc.contributor.authorGür, Hülya
dc.date.accessioned2019-05-16T19:38:33Z
dc.date.available2019-05-16T19:38:33Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/4977
dc.descriptionNakipoğlu, Canan (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractBu çalışmada, ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bilgisayara yönelik tutumları cinsiyet, sınıf ve okul değişkenleri açısından incelenmiştir. Bu amaçla, Balıkesir ilindeki 3 ilköğretim okulunun 6, 7 ve 8. sınıflarında öğrenim görmekte olan 155'i kız, 115'i erkek, 270 öğrenci ile çalışılmıştır. Çalışmanın sonucunda, öğrencilerinin bilgisayara yönelik tutumlarının olumlu olduğu belirlenirken, sınıf düzeyi ve okul türü ile bilgisayara yönelik tutum arasında anlamlı bir farklılık olduğu, ancak cinsiyet ile bilgisayara yönelik tutum arasında anlamlı farkın olmadığı görülmüştür.en_US
dc.description.abstractIn this study, elementary students' computer attitudes were investigated in accordance with some variables: gender, school type, and student's grade. The sample group of the study consisted of 270 randomly selected 6th, 7th and 8th grade students at three elementary schools in Balıkesir. According to the results of Kruskal Wallis test, there is significant difference between students' school types and grades in their computer attitudes. On the other hand, it was found that there is no a significant difference between their computer attitudes and gender.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerien_US
dc.subjectBilgisayar Tutum Ölçeğien_US
dc.subjectBilgisayara Yönelik Tutumen_US
dc.subjectElementary Studentsen_US
dc.subjectComputer Attitude Scale (CAS)en_US
dc.subjectAttitudes Towards Computersen_US
dc.titleİlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bilgisayara yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Balıkesir örneğien_US
dc.title.alternativeAn investigation on computer attitudes of elementary school students: Balıkesir sampleen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalİlköğretim Online (elektronik)en_US
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage785en_US
dc.identifier.endpage799en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster