Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBütüner, Suphi Önder
dc.contributor.authorGür, Hülya
dc.date.accessioned2019-05-16T19:38:48Z
dc.date.available2019-05-16T19:38:48Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1307-6086
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/5096
dc.descriptionGür, Hülya (Balikesir Author)en_US
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, İlköğretim yedinci sınıf matematik dersi kapsamındaki “Açılar ve Üçgenler” konusunun anlamlı öğrenme araçlarından V diyagramları ve Zihin haritaları kullanılarak öğretiminin öğrenci başarısına etkisini araştırmaktır. Çalışmada ön test-son test-kontrol gruplu desen uygulanmıştır. Çalışmanın örneklemini kırk 7.sınıf öğrencisi oluşturmaktadır. Veri analizi İlişkisiz t testi ve Mann Whitney U testi kullanılarak yapılmıştır. Ön test sonuçlarına göre gruplar arasında anlamlı bir fark bulunmamasına rağmen (p>0.05), son test sonuçları deney grubu lehine, gruplar arasında anlamlı bir farklılığın olduğunu göstermiştir (p<0.05).en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to research the effect of the subject of #8220;Angles and Triangles #8221; which is included in mathematics curriculum of the seventh grade on the student success using Mind maps and Vee diagrams. In this study, the pre- and post-test on the control group were conducted. The sample group of the study consisted of 40 students at 7th grade. Data obtained were analyzed using Independent samples t-test and Mann Whitney U test. Although there is no significant difference (p&gt;0.05) with regard to the pre-test results, the result of the post-test exhibited that there is a significant difference among groups, which is favor of the experiment group (p&lt;0.05).en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatematik Eğitimien_US
dc.subjectZihin Haritalarıen_US
dc.subjectV Diyagramlarıen_US
dc.subjectMathematics Educationen_US
dc.subjectMind Mapsen_US
dc.subjectVee Diagramsen_US
dc.titleAçılar ve üçgenler konusunun anlamlı öğrenme araçlarından V diyagramları ve zihin haritaları kullanılarak öğretimien_US
dc.title.alternativeTeaching of angles and triangles by using Vee diagrams and mind mapsen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalNecatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisien_US
dc.contributor.departmentNecatibey Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage18en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster