Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDoğdubay, Murat
dc.contributor.authorUzun, Didem
dc.date.accessioned2025-03-12T11:06:10Z
dc.date.available2025-03-12T11:06:10Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.isbn978-605-74118-4-6
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12462/16358
dc.description.abstractGünümüzde insanların değişen turizm algısıyla beraber, tatil ihtiyaçlarında da önemli değişiklikler olmuştur. Yoğun iş temposuyla yıl boyu çalışan insanlar tatillerinde kendilerini ayrıcalıklı ve özel hissetmek istemektedir. Bu nedenle artan turizm çeşidi teknolojik gelişmelerle de uyumlu halde gelişmektedir. İnsanlar sıradan tatiller yerine tasarım otelleri, sanat otelleri gibi farklı otellerde konaklama, farklı deneyimler yaşama arzusundadır. Otel işletmeleri arasında, değişen müşteri beklentileriyle beraber rekabetçi üstünlük sağlama çabası da artmaktadır. Bu çalışmada günümüzde otellerin faklı olma çabasıyla yaptıkları tasarımlara yer verilmeye çalışılmış ve bu tasarımlar örneklendirilmiştir. Ayrıca değişen trendlerle müşteri beklentilerinin sadece dış tasarımlar olmadığı, müşteri odaklı hizmetlerinde yeni tasarım modelleri arasında yer aldığı saptanmıştır. Gelişen teknoloji ve dijital dünya beraberinde yepyeni tasarımlar getirmektedir.en_US
dc.description.abstractToday, together with the changing tourism perception of people, there have been significant changes in their holiday needs. People who work all year round with their busy work schedule want to feel privileged and special during their holidays. For this reason, the increasing type of tourism develops in line with technological developments. Instead of ordinary holidays, people want to stay in different hotels such as design hotels, art hotels and have different experiences. Among the hotel businesses, the effort to provide competitive advantage is increasing with the changing customer expectations. In this study, it has been tried to include the designs made by the hotels in an effort to be different today and these designs are exemplified. In addition, it has been determined that with the changing trends, customer expectations are not only exterior designs, but are among the new design models in customer-oriented services. Developing technology and the digital world bring brand new designs.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherSakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOtelen_US
dc.subjectTasarımen_US
dc.subjectMüşteri Beklentilerien_US
dc.subjectHotelen_US
dc.subjectDesignen_US
dc.subjectCustomer Expectationsen_US
dc.titleTasarım kavramı ve otel işletmelerinde tasarımın önemien_US
dc.title.alternativeConcept of design and importance of design in hotel managementen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journal20. Geleneksel Turizm Sempozyumuen_US
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0001-5601-6931en_US
dc.contributor.authorID0000-0001-6997-5867en_US
dc.identifier.startpage259en_US
dc.identifier.endpage267en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster