Gastronomi ve Mutfak Sanatları-Bildiri Koleksiyonu
Güncel Gönderiler
-
Food safety knowledge and practices of hospitality management students a questionnaire based study in Turkey
(Behran Nejati, 2012)The aim of this study is to review the hospitality management departments students knowledge of food safety, their attitude towards safe food production and the adequacy of their levels of personal hygiene. In order to ... -
Yiyecek içecek işletmelerinde CRM uygulamaları
(2007)Turizm sektöründe ve yiyecek-içecek işletmelerinde yaşanan belirsizlikler ve krizlerden dolayı, işletmeler; potansiyel ve mevcut müşterileriyle ilişkilerini yenilemek ve geliştirmek zorunda kalmışlardır. Bu yüzden işletmeler, ... -
Effect of product brand logos on marketing and the study of brand logos
(Detay Yayıncılık, 2010)In a world of globalization today, enterprises present millions of products. In order to gain a competitive advantage, enterprises provide the consumers with an unlimited data flow concerning their products by means of ... -
Customer loyalty in the specialty restaurants: An example from Istanbul
(2009)In today’s changing world, every business is trying to achieve competitive advantage, increase customer loyalty and improve efficiency. With more choices for the ever more demanding customers, restaurant businesses face ... -
Yiyecek içecek endüstrisinde bir pazarlama stratejisi olarak ürün geliştirme çalışması füzyon mutfak uygulaması
(2007)Turizmde pazarlama politikalarından biri olan turistik ürün politikası bütün işletmelerde önemli bir yer tuttuğu gibi yiyecek içecek endüstrisinde de çok önemli bir yer tutmaktadır. Yiyecek içecek endüstrileri de bu kapsamda ... -
Turizm sektöründe butik üretimin uygulanabilirliği
(Kutlu Avcı, 2012)Butik üretimin ele alındığı bu kuramsal çalışma, turizm sektöründe butik üretimin uygulanabilirliğinin sağlanabilmesi için bir model önerisi geliştirmeyi hedefl emektedir. Üretim sürecinin her bir müşteri istek ve ... -
Fast food yiyecek içecek işletmeleri ile slow food yiyecek içecek işletmeleri arasındaki tedarikçi seçim kriterleri kullanım eğilimleri açısından benzerliklerinin ve farklılıklarının araştırılması İzmir yöresinde bir araştırma
(Detay Yayıncılık, 2010)Bu çalışma, yiyecek-içecek işletmelerinin tedarikçi seçimi kriterleri kullanım eğilimlerinin düzeylerini belirlenmesi ve bu eğilimlerde fast-food yiyecek-içecek işletmeleri ile slow-food yiyecek-içecek işletmeleri arasındaki ... -
Özellikli restoranlarda yiyecek içecek pazarlamasının dönemsel farklılığının ölçülmesi Ankara ili örneği
(Gazi Üniversitesi Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2012)Günümüzde pazarlama çalışmaları, turizm işletmeleri açısından artan rekabet ortamında hayati öneme sahip olmakla beraber, bu çalışmalar işletmelerin sürekliliğini ve karlılığını etkileyen önemli unsurların başında ... -
Shipping supply chain management based on the production of the applicability of the business a la carte restaurants in İstanbul rehion an application
(Yıldız Technical University and Logistics Association Publication, 2009)Özet Bilgisi Yok. -
Yiyecek içecek işletmelerinde tedarik zinciri yönetimi kapsamında tedarikçi seçim teknikleri
(2010)Özet Bilgisi Yok. -
Tedarik zinciri yönetimi işleyişi çerçevesinde konaklama işletmelerine tedarikçi seçiminde analitik hiyerarşi prosesi yöntemi teorik örneği
(Copyright Detay Anatolia Akademik Yayıncılık, 2010)Bu çalışma, dizilerin çekildiği ve iç turizm için potansiyel bir ziyaretçi çekim noktası olabilecek küçük yerleşim birimlerinin tanıtımı ve ekonomik yapısı üzerindeki etkisini nitel yöntemler yardımıyla araştırmayı ... -
The relationship between product innovation and fusion cuisine in food and beverage establishments: A discussion on Turkish cuisine
(CRC Press-Taylor & Francis Group, 2012)The competition nowadays in globalization process deeply influences the tourism industry as well as the other industries. The increasing differentiation in demands and expectations of tourists forces tourism establishments ...